waar gaat het mis? | NS Community
beantwoord

waar gaat het mis?

  • 14 October 2022
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoe kan het zijn dat ik als klant al 2 weken moet rondbellen om mijn betalingen door te krijgen. Ik word zelfs naar station gestuurd want " als ik mijn kaart tegen het apparaat hou kan de blokkade pas worden verwijderd " dan zijn ze de betaling kwijt en moet ik via de ns chat een screenshot sturen dat het is doorgegeven daarna zou het 2 a 3 werkdagen duren.. 7 werkdagen verder is de betaling wel binnen maar kunnen ze de laatst betaalde factuur niet vinden. Weer gebeld gesproken met Ami die heeft mij verzekerd ( na het vinden van alle betalingen) dat als bos de betaling meteen doet ik terug moet bellen en dan zou het VANDAAG nog worden opgelost. Bos gebeld die hebben 7 oktober het bedrag al overgemaakt daar hebben ze weer een mail over verzonden en ook naar mij. Vervolgens bel ik netjes terug zoals me word gevraagd en je raad het al ik kan ineens helemaal niet meer worden geholpen en het duurt ineens nog weken. Kan iemand Ami voor mij bereiken is er iemand überhaupt die dit voor elkaar kan krijgen of ben ik echt voor niks al 2 weken alles aan het doen wat jullie van me vragen?? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 14 October 2022, 12:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier niet bij Klantgegevens. Wij kennen ook geen Ami en kunnen dus geen contact met Ami opnemen. Je zult weer zelf contact met de klantenservice op moeten nemen.

Voor zover ik weet kan een blokkade op een OV-chipkaaart niet ongedaan gemaakt worden en kun je pas 6 maanden na een blokkade weer flex nemen. Heb je een abonnement nodig dan kun je alleen Dal voordeel op saldo bestellen als abonnement vanwege wanbetaling is geblokkeerd.

Tegenwoordig kan er ook al een nieuw abonnement besteld worden als alle betalingen binnen zijn, als dit NS Flex betreft. Heb je inderdaad de actie uitgevoerd bij een automaat en alle facturen betaald?

Als BOS dit 7 oktober heeft overgemaakt naar NS, dan kan dat max. tot de 20ste duren. Maximaal 2 weken, krijg ik door. Als het dan niet oké is, dan moet er even opnieuw contact opgenomen worden met Klantenservice NS, want dan moet NS debiteuren dit zelf direct met BOS regelen.

Reageer