Denk mee: een nieuwe naam voor het NS Serviceforum

  • 2 October 2017
  • 34 reacties
  • 1903 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge


Gepaard met de verandering misschien gelijk wat extra "bevoegheden" voor de vaste leden (in ieder geval eigen posts kunnen editen bijvoorbeeld)


Ja man. Dit is echt een super goed idee. 😳
Hoezo is het tijd voor een nieuwe naam? Dat komt de naamsbekendheid van het huidige forum beslist niet ten goede. Ook zal een andere naam de vindbaarheid antwoorden via een zoekmachine verslechteren. Mijn voorstel is om gewoon de huidige naam te behouden en niet te gaan veranderen om het veranderen of omdat iets al een tijdje meegaat.

Of gaan jullie de service afschaffen en willen jullie dat begrip niet meer in de naam hebben? :D


Service kunnen ze vervangen door klanten. NS Klachten Klantenforum.
NS community forum.

Wat moderner, meer nadruk op het klant-helpt-klant principe ipv direct antwoord van de klantenservice krijgen via dit kanaal (dat meer richting social media sturen)

Gepaard met de verandering misschien gelijk wat extra "bevoegheden" voor de vaste leden (in ieder geval eigen posts kunnen editen bijvoorbeeld)
Reputatie 7
Badge
Op zich vind ik de huidige naam van dit forum wel goed maar ik weet misschien wel een betere naam. :$

NS Klant & medewerkers forum NS.

Misschien dat iemand anders ook nog een goede naam weet? :?
Goed om te horen! Heb jij een goed idee voor een nieuwe naam, of vind je de huidige naam goed zoals hij is?
Reputatie 7
Badge


@Trein-D: jazeker! Het forum blijft gewoon bestaan. Ik zou het voor geen goud willen missen!


Gelukkig maar. Ik vind dit echt een heel leuk forum en super leerzaam ook. 🙂
@iMark: het is geen noodzaak, maar ik denk dat het best leuk kan zijn het forum een beetje te vernieuwen. Bovendien ben ik zelf erg benieuwd naar jullie ideeën. Natuurlijk geldt dat ook voor een reactie als 'geen nieuwe naam' 🙂.

@Trein-D: jazeker! Het forum blijft gewoon bestaan. Ik zou het voor geen goud willen missen!
Reputatie 7
Badge
Dit forum blijft toch wel bestaan hoop ik!?
Reputatie 7
Badge +3
Hoezo is het tijd voor een nieuwe naam? Dat komt de naamsbekendheid van het huidige forum beslist niet ten goede. Ook zal een andere naam de vindbaarheid antwoorden via een zoekmachine verslechteren. Mijn voorstel is om gewoon de huidige naam te behouden en niet te gaan veranderen om het veranderen of omdat iets al een tijdje meegaat.

Of gaan jullie de service afschaffen en willen jullie dat begrip niet meer in de naam hebben? 😃

Reageer