beantwoord

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?



Toon eerste bericht

589 reacties

Een dagje thuis is het probleem niet. Maar van een week thuis wordt een mens gek. En zolang de NS geld van me krijgt voor een abonnement ga ik daar zeker ook gebruik van maken. Dus wat dat betreft is het prima dat alles gewoon rijdt.

Ik blijf echt niet de hele dag thuis hoor het spijt me zeer.


Hoeft ook niet als je maar contact met andere mijdt.  Lekker wandelen in het bos ;)

Dan ga je toch in de trein werken, heerlijk rustig nu. En kan je ondertussen genieten van het landschap. 

Ik neem aan dat er over een paar dagen nog alleen een minimale dienstregeling in de brede spits is.

Ik blijf echt niet de hele dag thuis hoor het spijt me zeer.

Ach, als dat verplicht wordt en er boetes komen op overtreding gebeurt ook dat vanzelf. Horeca gaat nu ook dicht, was drie dagen geleden nog onbespreekbaar geweest.

Greta had dit alles nooit durven dromen.

Reputatie 7
Badge +1

Dan ga je toch in de trein werken, heerlijk rustig nu. En kan je ondertussen genieten van het landschap. 

Reputatie 7
Badge

Ik blijf echt niet de hele dag thuis hoor het spijt me zeer.

Reputatie 7
Badge +4

Thuis.

Reputatie 7
Badge

Weinig bijzonders hier, wel rustig op straat (en druk in de supermarkten) maar dat zal in de rest van het land niet veel anders zijn, toch?

En veel ouders die thuis kunnen werken en daarom ook maar de kids thuis houden. Scholen gaan toch dicht morgen, zal over een uurtje aangekondigd worden las ik net.

Ziekenhuizen in ieder geval niet overbelast, vooralsnog.

En dan heb je eindelijk die grote rol, gaat de voorstelling niet door... :tired_face:

 

 

Joh...dit hele gedoe loopt allemaal een beetje uit de hand me dunkt. Ik krijg net te horen dat ik volgende week niet eens mag werken. Waar eindigt dit.

Badge +3

Weinig bijzonders hier, wel rustig op straat (en druk in de supermarkten) maar dat zal in de rest van het land niet veel anders zijn, toch?

En veel ouders die thuis kunnen werken en daarom ook maar de kids thuis houden. Scholen gaan toch dicht morgen, zal over een uurtje aangekondigd worden las ik net.

Ziekenhuizen in ieder geval niet overbelast, vooralsnog.

En dan heb je eindelijk die grote rol, gaat de voorstelling niet door... :tired_face:

 

Reputatie 7
Badge

En zwartrijden doen we wel veilig hè?

https://twitter.com/LBGEEVEE/status/1238923393057148930

 

Hoe gaat het leven daar in het verre Brabant trouwens? Ik hoorde dat de meeste besmettingen daar waren?

Badge +3

En zwartrijden doen we wel veilig hè?

https://twitter.com/LBGEEVEE/status/1238923393057148930

Reputatie 7
Badge

Door het Coronavirus moet ik meer poepen.

Reputatie 7
Badge +4

 

GEWELDIG die Poes met kroon Sascha,  uiterst sympathiek en knap gevonden.

 

 

Reageer