Verdwenen favorieten | NS Community
beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet alleen die van jou. De mijne zijn ook weg sinds vandaag of gister, zondag waren ze er nog.

Krijg toch altijd weer de indruk dat men daar test op productie :dancer:

 

 

Het schijnt dat de favorieten topics weer terug zijn. Ik vermoed dat er een kleine storing gaande was.

Yes, ze doen het weer idd, tnx Erryt.

Jij bedankt voor het melden!

Ben weer wat uren aan favorieten kwijt.

Dat is spijtig zeg. Hoeveel uur ben je precies kwijt?

Poeh, ergens tussen 22 uur geleden en nu. Het tellertje in het menu is helemaal verdwenen overigens.

 

 

Maar als je er op klikt zie je ze niet verschijnen? 

Dan verschijnen ze wel, minus de meest recente. Zit een gat tussen nu en 24h geleden.

Ik heb Insided gevraagd om hier naar te kijken! Ik zal hier een update geven als ik een reactie krijg.

Gelukkig is Insided altijd razendsnel!

 

Dit probleem lijkt te zijn ontstaan omdat Insided onderhoud heeft gepleegd aan de community. De paginanummers voor de abonnementenlijst ontbreekt nu waardoor dit probleem is ontstaan. Ze werken momenteel aan een oplossing en ze houden mij op de hoogte.

Badge +3

Oh, en geef dan meteen door dat in Stel je vraag al enkele dagen een topic staat dat blijkbaar verplaatst zou moeten zijn naar geld terug bij vertraging, maar niet geopend kan worden (blijft redirecten). Is deze:

 

Ook gedaan! Verder nog iets?

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

 

Dit is mijn beste antwoord in dit topic. :)

Reputatie 7
Badge +3

Dit probleem lijkt te zijn ontstaan omdat Insided onderhoud heeft gepleegd aan de community. De paginanummers voor de abonnementenlijst ontbreekt nu waardoor dit probleem is ontstaan. Ze werken momenteel aan een oplossing en ze houden mij op de hoogte.

Is dat ook waarom de sectie “Recent actieve topics” nog maar 1 pagina heeft en je bij alle topics met meerdere pagina's terecht komt bij de beginpost op pagina 1 ipv bij de laatste reactie wanneer je klikt op  zoveel minuten/uur geleden?

Ik denk het wel. Ik hou het even in de gaten. Ik wacht nog op een update van Insided.

Reputatie 7
Badge +3

Dank u Erryt en dan sluit ik me aan bij wat Henk 3 kwartier geleden zei. :heart_eyes:

Badge +3

. (oops dacht een workaround te hebben voor de recente topics maar die werkt niet)

https://community.ns.nl/search/activity/recent/index2.html

Ik zie dat het nog niet is opgelost. Ik heb ook nog geen terugkoppeling van Insided gehad. Ik zal ze morgen nogmaals vragen hoe het ervoor staat.

Badge +3

De Recente topics werken weer (meerdere pagina’s) en bij Favorieten zie ik nu ook meer (27 van de 29 die er zouden moeten zijn?) maar nog geen aantal in het menu.

Qua Opgelost heb ik een zetel verloren :laughing: maar dat maakt verder ook niet uit.

Navigeren naar laatste reactie in een lang (>25 reacties) topic is nog stuk (update 09-03: ook opgelost, op één topic na?).

$ git reset --hard HEAD~1

 

Zo moeilijk is’t niet.

Ik durf niet te zeggen wat er misgaat, maar ik heb Insided gemeld dat het nog niet is opgelost. Ik zie momenteel helemaal geen favorieten meer staan.

Ik zie ze an sich wel in de lijst, op een paar na. Het tellertje in het menu doet niks tho.

Reageer