beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Krijg toch altijd weer de indruk dat men daar test op productie :dancer:

 

 

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

Ik ben soms oprecht benieuwd hoe dit van acceptatie op productie komt.

Helaas nog geen nieuwe update, maar ik ben er voor jullie mee bezig! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Ik zie dat het nog niet is opgelost. Ik heb ook nog geen terugkoppeling van Insided gehad. Ik zal ze morgen nogmaals vragen hoe het ervoor staat.

Stop de tijd :no_mouth:

 

Ben voor de verandering wel weer 3 maanden aan favorieten kwijt. Gaat soepeltjes...

Ik heb Insided om een update gevraagd. Hopelijk krijg ik snel een antwoord.

Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb ditmaal de link van dit topic meegestuurd zodat ze alle ondervindingen van jullie nogmaals op een rijtje kunnen zetten.

$ git reset --hard HEAD~1

 

Zo moeilijk is’t niet.

Ik heb het al doorgezet. Hopelijk wordt het snel verholpen.

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

 

Dit is mijn beste antwoord in dit topic. :)

Zucht*.

 

Bedankt Robert!

Die taart komt dan nog wel. Ik heb zojuist een update ontvangen dat ze in een testfase zitten en hopen dat het deze week volledig is opgelost.

Badge +3

. (oops dacht een workaround te hebben voor de recente topics maar die werkt niet)

https://community.ns.nl/search/activity/recent/index2.html

Weer een week zonder terugkoppeling en dus geen update. Ik wacht ook in spanning af en ik overleef het ook wel tot die tijd! 

Ik zie ze nu ook weer staan, maar de teller ontbreekt bij mij nu ook weer. Ik heb het wederom gemeld!

Erryt je weet hopelijk dat ik gek genoeg ben om er ook werkelijk te staan hè 😉 Genoeg van die geintjes geflikt lol. 
 

Maar tnx again, we wachten in spanning af!

 

 

Favorieten springen overigens door de dag heen alle kanten op, het ene moment staan er totaal andere bovenaan dan een moment later. En dat is niet omdat er gereageerd wordt.

Ik denk dat de acceptatie over het hoofd wordt gezien. Zoals ik al aangaf is Insided vaak snel met dergelijke probleempjes, maar in dit geval gaat het helaas wel erg mis. Ik heb wel een update gekregen dat dit issue een update heeft gehad zodat er wederom naar gekeken kan worden. Daarnaast heeft Insided jullie bedankt voor alle voorbeelden en hebben ze dit topic ook tot zich genomen.

Zal ik doen, Henk! Ze lezen ook mee dus hopelijk hebben ze het al tot zich genomen.

We gaan het zien. We mogen geen mensen op kantoor verwelkomen, maar als je taart brengt kunnen we vast wel even iets verderop bij een restaurant afspreken. :)

 

Ik heb helaas nog geen bericht van Insided dat het daadwerkelijk is opgelost. Hoeveel topics zie je nu staan @Robert B?

Juist wel, bij een platform-breed issue zou je juist tempo verwachten, niet dit geneuzel.

 

Misschien moeten we eens aan inSided vragen of men JIRA gebruikt. Zou een hoop verklaren.

Trage meuk vooral, dra-ma-tisch. Github > Bitbucket en andere Atlassian meuk.

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Ik wacht in spanning af wat men nu weer uit de kast gaat halen. Zonnetje, tuintje, ik overleef het wel tot die tijd. Dank voor al je inspanningen 😎

Ik heb bericht gekregen dat alles is opgelost. Graag ontvang ik een bevestiging van jullie!

Reageer