beantwoord

Verdwenen favorieten

• 26 januari 2021
  • 113 reacties
  • 1799 Bekeken

Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 januari 2021, 15:26

Het schijnt dat de favorieten topics weer terug zijn. Ik vermoed dat er een kleine storing gaande was.

Bekijk origineel

113 reacties

Ik zet het door!

Badge +3

Yup… ook bij de buren weer

Niet schrikken Erryt en je hoeft het wat mij betreft ook niet bij inSided neer te leggen, maar voor de lolz en de “hoe krijgen ze het toch telkens weer voor elkaar” momentjes heeft inSided nu toch het tellertje kapot gekregen:

De daadwerkelijke pagina toont nog de juiste resultaten gelukkig :)

Jij ook Erryt!

Super. Bedankt voor al jullie inspanningen! 

Ow ja same vanuit Belgie voor wat ik zo snel kan zien, lijkt okay.

Nu Henk nog!

Badge +3

Vanuit Eindhoven witte rook 

Ik heb bericht gekregen dat alles is opgelost. Graag ontvang ik een bevestiging van jullie!

Weer een week zonder terugkoppeling en dus geen update. Ik wacht ook in spanning af en ik overleef het ook wel tot die tijd! 

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Ik wacht in spanning af wat men nu weer uit de kast gaat halen. Zonnetje, tuintje, ik overleef het wel tot die tijd. Dank voor al je inspanningen 😎

Badge +3

Toen ik van de week zei dat het klopte stond er overal 25, dus precies één pagina vol met keurig gesorteerde topics met de oudste 2 jaar geleden laatst actief.

Van het weekend nog een recent (enkele maanden oud) topic toegevoegd maar dat is onderaan (dus op pagina 2) beland. Verder niet zo spannend.

Reputatie 7
Badge +3

Zou best kunnen. Ik gebruik de favorieten zo weinig dat ik geen idee heb of en welke topics zijn verdwenen en dus ook niet of ze door jullie zijn verwijderd. Ik zie alleen dat verschil in aantal, de reden ervoor is me een raadsel. Het is in ieder niet doordat ik zelf favorieten heb verwijderd, als ik dat doe worden allebei de aantallen minder. Het was meer om aan te geven dat het aantal in het scherm van de favorieten bij mij klopt, dus hopelijk is dat bij Henkie ook zo.

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij staan er ook bij favorieten nog steeds 25 topics per pagina, dus met aantal pagina's maal 25 en hooguit die op de laatste pagina even tellen weet je het. 

Bij staat in het menu onder mijn avatar 73 en in het venstel met favorieten 67. Dat laatste aantal klopt.

In het menu achter m’n avatar staat 2015, in het venster met favorieten staat 2012. Qua aantal kan dat wel kloppen, met vast een paar verborgen acties van SC destijds erbij. Of er ook werkelijk 2k+ in de lijst staan valt niet te controleren natuurlijk.

Fijn dat het bij Robert nu in orde is. Ik heb nog geen update ontvangen van Insided, dus ik zal nogmaals terugkomen. @Henk kloppen de aantallen wel bij jou?

Favorieten springen overigens door de dag heen alle kanten op, het ene moment staan er totaal andere bovenaan dan een moment later. En dat is niet omdat er gereageerd wordt.

Badge +3

Van mijn kant goed nieuws, het tellertje klopt weer en ik heb niet het idee dat ik topics mis.

Stop de tijd :no_mouth:

Ben voor de verandering wel weer 3 maanden aan favorieten kwijt. Gaat soepeltjes...

Reputatie 7
Badge +3

Dan verdwijnt er nog een favoriet :wink:

Och, scheelt me mooi weer checken hier. Toedels mensen :joy:

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt gewoon teveel geklaagd en nu mag je niet meer. :sweat_smile:

was denk ik heel tijdelijk

Misschien wisselt het per persoon, maar bij mij werkt het toch echt nog steeds niet.

Badge +3

Dat die pagina niet werkte was denk ik heel tijdelijk (heeft bij mij altijd gewerkt) of hebben ze die van @Henk_NL ‘verplaatst’ wegens onderzoek? :rofl:

Nou ja, je kreeg in ieder geval de algemene ‘catch-all’ pagina over mogelijk verplaatst, verwijderd of andere naam gekregen (zonder foutcode, dat zal dan wel een 300 of 400 geweest zijn).

U zoekt iets op ns.nl? vind ik ook zo handig… Ja, ik zoek iets! Maar ja, dat is inherent aan een forum waar talloze oude links staan, en valt niemand kwalijk te nemen.

Reageer