beantwoord

defecte verlichting station muiderpoort

  • 16 June 2023
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Beste NS,

Met verwijzing naar topic 

: het licht is opnieuw defect. Zowel het ns-logo als het vertrektijden-bord knipperen elke 10 seconden. Graag blijvend verhelpen. Het betreft uitgang celebesstraat/insulindeweg.

 

Bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 June 2023, 10:57

Bekijk origineel

8 reacties

Al enige maanden defect overigens... 

Badge +3

Leuk visitekaartje die knipperende lichten, maar vermoed dat je bij ProRail moet zijn om dat te fixen.

Reputatie 7
Badge +3

Stationsonderhoud is een ingewikkelde co-productie van NS Stations en ProRail. Voor een melding zou het niet mogen uitmaken bij wie je die doet, ProRail of NS.

Een probleem met een verlicht NS-logo moet je natuurlijk kunnen melden bij NS. 😀

Bedankt voor het melden. Ik heb het gelijk doorgezet. Hopelijk kan het snel worden opgelost.

@Erryt NS, inmiddels zijn we 2 maanden verder, maar het licht knippert nog steeds. Er heeft nog geen onderhoud plaatsgevonden. Kan ik een status update ontvangen? Bedankt. 

 

Het spijt me dat er nog niets is verbeterd, maar ik vrees dat wij niets anders kunnen dan opnieuw een melding doosturen. Wij hebben geen inzage in de status van een eventuele reparatieopdracht. Ik heb bij deze in ieder geval een nieuwe melding gemaakt.

Willen jullie opnieuw een melding maken? Er is nog steeds niets gerepareerd. Of is er een andere weg om hier melding van te maken? Bedankt

Wat vervelend dat ze hier nog niet aan toegekomen zijn. Ik heb de melding even een boost gegeven!

Reageer