beantwoord

Roltrappen station Barendrecht BRDROL003 en BRDROL004 buiten werking

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen!🙂

De roltrappen bij station Barendrecht BRDROL003 en BRDROL004 zijn inmiddels enkele dagen buiten werking.

Met vriendelijke groet,

Aartmans 

icon

Beste antwoord door Rory NS 26 September 2023, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen Aartmans,

Bedankt voor het melden van de defecte roltrappen. Ik heb zojuist gesproken met een collega van de onderhoudsafdeling. Binnen enkele uren komt er in ieder geval een monteur voor BRDROL004. BRDROL003 was nog niet aangemeld, maar daar wordt ook meteen naar gekeken. Indien mogelijk worden ze beide weer aangezet. Zo niet, dan moet er waarschijnlijk worden gewacht op nieuwe onderdelen en kan de reparatie langer duren.

Reputatie 1

BRDROL003 loopt weer als een trein, maar BRDROL004 staat nog stil.

Fijn dat er 1 weer werkt. Hopelijk werkt de andere ook snel weer. Bedankt voor de terugkoppeling, Aartmans!

Reputatie 1

Het bleek vanmorgen helaas weer mis met de beide roltrappen!😬 Is het nodig om daar een nieuwe topic voor te starten of kan ik in de toekomst ook een oudere topic over dit onderwerp van een nieuwe reply voorzien? Ik snap trouwens dat het voor jullie ook wel een keer ophoudt. Aan een stilstaande roltrap is helaas niet te zien of dat het gevolg is van een defect of baldadigheid van iemand die op de noodknop heeft gedrukt...

Goedenavond Aartmans, 

Het is mogelijk om weer op een oude topic te reageren over dit onderwerp.

Je kan de klacht/defect ook melden via onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook en X (voorheen Twitter).

Reageer