toilet station Heerenveen

  • 20 March 2024
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Waarom duurt het zo lang voor het toilet op station Heerenveen gemaakt is?

Je kunt er al weken geen gebruik van maken.

Ik heb al meerdere keren een melding hierover gemaakt, maar is nog steeds buiten gebruik.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Vogeltje60

Dat is wel bijzonder. Op 5 maart is er namelijk nog gemeld dat het toilet hersteld en weer geopend is. Heb je het na deze tijd weer geconstateerd dat het toilet defect is?

Toilet is nog steeds kapot, ik heb via NS klantenservice al weer meerdere keren een melding gemaakt. Maar is nog niks mee gedaan denk ik want vandaag was hij nog steeds stuk.

Vandaag weer op station Heerenveen, toilet is nog steeds buiten gebruik.

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor het melden, Vogeltje60! Ik vermoed dat hier al aan gewerkt wordt naar aanleiding van je eerdere meldingen, maar ik ga het nog een keer doorzetten.

Donderdag 11 april, wc is nog steeds buiten gebruik.

vandaag, zondag 14 april, wc is nog steeds buiten gebruik.

Dit duurt nu al heel veel weken en andere mogelijkheden zijn er om en nabij het station ook niet. Ik kan begrijpen dat het door mannen niet als een groot probleem wordt gezien, maar voor ons vrouwen ligt het toch anders. Hetzelfde geldt voor een schoon toilet in de trein zelf. Vrouwen zitten graag schoon, maar vaak is dat onmogelijk waardoor we dan maar wachten tot we op station zijn, maar dan moet het toilet daar wel in gebruik zijn en niet zoals op station Heerenveen al wekenlang buiten gebruik.

 

Reputatie 7
Badge

Inmiddels 25 dagen en counting. Blijkbaar weer personeelstekort of het heeft geen prioriteit. Wel jammer.

Reageer