trein stopt niet | NS Community
beantwoord

trein stopt niet

  • 3 January 2022
  • 7 reacties
  • 646 Bekeken

3 januari 2022, Vlissingen Souburg. 11:24u. Zoef trein stopt niet.  Lekker geregeld weer!!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 January 2022, 12:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Mauori,

Die is inderdaad flink doorgereden. Om 11.24 uur reedt-ie 132 km/u, da's lastig instappen. Machinisten zijn af en toe net mensen en vergeten zeer incidenteel te stoppen.

Als je hierdoor een half uur of langer vertraging hebt opgelopen, kun je wel Geld Terug bij Vertraging aanvragen.

Reputatie 7
Badge +1

De betreffende trein (2249) is zo te zien inderdaad niet gestopt te Vlissingen Souburg.

Wellicht dat de machinist verward was met de doorgaande intercity die niet overal stopt.

 

Beste Mauori en welkom bij de NS Community. 

Jammer dat de trein is doorgereden. Stond je te wachten om in te stappen of zat je in de trein? 
Ik heb een melding gemaakt van dit incident. Wat mrfreeze zegt, bij een vertraging van 30+ minuten kan je Geld terug bij Vertraging aanvragen. 

Reputatie 5

Vind ik toch wel apart. Die machinist zal toch wel geweten hebben dat hij met de stop-’IC’ gereden heeft? Die stopt sowieso op elk station daar. Lijkt me eerder dat hij zat te dagdromen ofzo.

Reputatie 7
Badge +3

Dit zou de eerste stop geweest zijn. Dan kan ik me de vergissing enigszins voorstellen.

Reputatie 7
Badge

Toevallig was ik vandaag in Vlissingen en ook ik moest goed kijken welke intercity ik moest nemen, omdat er drie treinen naast elkaar staan, waarvan 2 ‘Intercity Amsterdam’ zijn. Een machinist zou dat natuurlijk moeten weten, maar de virm kan dus of een sprinter of een IC zijn.

Reputatie 6

Met de nieuwe dienstregeling is het ook voor machinisten even wennen zo te zien. Deze had inderdaad moeten stoppen in Vlissingen Souburg. Vorige week stopte de “snelle intercity” een keer in Rilland-Bath om daarna door te rijden naar Goes.

Reageer