beantwoord

Update: wie weet waar werkende piano's staan annu nu?

  • 5 March 2024
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

 Ik ben met een leuke tour met artiest bezig. En NS klantenservice was niet echt behulpzaam. Dus ik hoop jullie hulp te krijgen. Kan iemand mij vertellen waar zeker wetende een werkende piano staat. Mijn dank is heeel groot.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 9 April 2024, 10:02

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik denk niet dat er een actuele lijst bestaat van piano's op NS-stations. Corrigeer me als ik fout heb. Piano's kunnen om diverse redenen ook opeens niet beschikbaar zijn. En voor optredens is mogelijk toestemming nodig.

Ik denk niet dat er een actuele lijst bestaat van piano's op NS-stations. Corrigeer me als ik fout heb. Piano's kunnen om diverse redenen ook opeens niet beschikbaar zijn.

Ja daarom hoop ik dat mensen hier in de community mij kunnen vertellen of zij tijdens het reizen met eigen ogen een piano recent hebben gezien <3

Reputatie 6
Badge +2

Hey Lindyvlinder en welkom op de NS Community! 

In november kreeg ik de lijst van deze pagina. Toen was deze helemaal up-to-date. Daar was wel bij gemeld dat de piano op Amsterdam Centraal tijdelijk in de opslag stond. Ik heb nog voor je nagevraagd of dit nog up-to-date is en kom zo snel mogelijk terug met een antwoord!

Hey Lindyvlinder en welkom op de NS Community! 

In november kreeg ik de lijst van deze pagina. Toen was deze helemaal up-to-date. Daar was wel bij gemeld dat de piano op Amsterdam Centraal tijdelijk in de opslag stond. Ik heb nog voor je nagevraagd of dit nog up-to-date is en kom zo snel mogelijk terug met een antwoord!

Lorena super bedankt voor je reactie en de moeite die je doet! Je bent nu al een held!

Reputatie 7

Op Rotterdam Centraal staat vaker geen piano dan wel zeker de laatste jaren.

Op Rotterdam Centraal staat vaker geen piano dan wel zeker de laatste jaren.

Dus jij zegt Rotterdam skippen?

 

Reputatie 7

Op dit moment wel, ik zie geen piano en het is niet duidelijk of hij nog terug komt en op de plaats waar hij stond zijn regelmatig heel andere activiteiten t.b.v andere Rotterdamse activiteiten zoals de diverse festivals.

Volgens mij is er dan best plaats voor de piano op een andere plek maar dat gebeurt niet.

Reputatie 6
Badge +2

Het heeft even mogen duren, maar hierbij de meest recente lijst van piano's! 

Station

Locatie piano

Amersfoort Centraal    

hal uitgang AH to go

Amsterdam Centraal

In opslag vanwege werkzaamheden tot medio dit jaar

Amsterdam Sloterdijk

hal naast Starbucks

Amsterdam Amstel

hal

Amsterdam Bijlmer Arena

hal

Almere Centrum 

hal

Arnhem Centraal

hal uitgang trolleybussenplein

Breda

hal t/o Starbucks

Delft

hal naast servicebalie

Den Haag Centraal

hal thv trap

Eindhoven

hal

Gorinchem

hal

Gouda

hal

Hilversum

halverwege reizigerstunnel

Hoogeveen

hal

Nijmegen

Middenplein

Maastricht

hal

Rotterdam Centraal

hal centrumzijde

Tilburg

hal tegenover Smullers

Utrecht Centraal

bij de trap naar spoor 5/7

Zwolle

tunnel t/o infobalie

Reputatie 7

Helemaal up to date is dit niet want op Rotterdam Centraal is al langere tijd geen piano.

Ook vandaag nog geconstateerd en blijft de vraag hoe is het met de rest van Nederland.

Reageer