beantwoord

verloren item langer dan 3 dagen

  • 26 March 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi, ben mijn tas kwijtgeraakt op traject Dordrecht naar Roosendaal. Dit was afgelopen donderdag. Ik had gelijk gebeld met NS en ze zeiden dat ze hem hadden gevonden en in een gesloten kluis hadden gelegd op Roosendaal.

ik zou binnen 3 dagen meer horen, maar dit is niet gebeurd. wat is nu het beste om te doen?

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 26 March 2024, 22:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bel Klantenservice en laat u doorverbinden met de afdeling gevonden en verloren voorwerpen, 030 7515155. U krijgt deze optie in een keuzemenu.

Badge +3

Roosendaal heeft geen servicebalie, dus dat zou dan via ander NS personeel moeten gaan (die kluis openen of zo).

Bij mijn weten wordt een kluis na 72 uur (die 3 dagen) geleegd, en dan gaat je tas naar het centrale depot in Utrecht.

Waar je hem niet zelf kunt ophalen, maar wel laten opsturen. Kosten… 15 euro (vooruit te betalen, zou je inderdaad bericht over moeten krijgen want je adres weten ze natuurlijk niet).

Reputatie 7
Badge +4

Bij een balie blijft het normaal vijf dagen liggen. Ik ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen dat het in een kluis ligt

Reputatie 3

NS personeel stopt gevonden spullen altijd in een kluis, daar is al eerder iets over geschreven, die gaan in de regel niet (meer) naar servicebalies.

Reageer