beantwoord

Wanneer worden de kapotte borden bij Tilburg Universiteit gerepareerd?

  • 17 February 2024
  • 10 reacties
  • 123 Bekeken

Al sinds december zijn twee digitale borden met vertrektijden stuk op perron 3. Ondertussen heb ik dit al 3x aangegeven via de klantenservice chat op de website, maar er is nog steeds niks veranderd. Toen ik naar de klantenservice belde beweerde deze mevrouw hier niks mee te kunnen, dus ik moest opnieuw contact opnemen via de website. Wanneer wordt dit opgelost? Kan ik dit nog ergens anders melden?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 17 February 2024, 17:01

Bekijk origineel

10 reacties

Goedemiddag Sandra de Student, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de borden nog steeds niet gerepareerd zijn! Ik zie inderdaad drie meldingen in ons systeem staan. Ook een melding van vandaag. Geven de schermen zwart beeld of zijn de schermen stuk? Heb je wellicht het nummer van de borden? Dan zet ik nogmaals de melding door maar dan met meer informatie.

Goedemiddag Sandra de Student, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de borden nog steeds niet gerepareerd zijn! Ik zie inderdaad drie meldingen in ons systeem staan. Ook een melding van vandaag. Geven de schermen zwart beeld of zijn de schermen stuk? Heb je wellicht het nummer van de borden? Dan zet ik nogmaals de melding door maar dan met meer informatie.

Eentje zit een sticker met "defect" op en de andere heeft een zwart beeld en zal dus ook defect zijn. De nummers zal ik later nog doorgeven als ik weer op het perron ben. Alvast bedankt!

Badge +3

Eentje zit een sticker met "defect" op en de andere heeft een zwart beeld en zal dus ook defect zijn. De nummers zal ik later nog doorgeven als ik weer op het perron ben. Alvast bedankt!

Ter info: het nummer (5 cijfers) van een bord vind je op de onderkant van het beeldscherm.

Goedemiddag Sandra de Student, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de borden nog steeds niet gerepareerd zijn! Ik zie inderdaad drie meldingen in ons systeem staan. Ook een melding van vandaag. Geven de schermen zwart beeld of zijn de schermen stuk? Heb je wellicht het nummer van de borden? Dan zet ik nogmaals de melding door maar dan met meer informatie.

Eentje zit een sticker met "defect" op en de andere heeft een zwart beeld en zal dus ook defect zijn. De nummers zal ik later nog doorgeven als ik weer op het perron ben. Alvast bedankt!

Het zijn de borden 15601 (aan één kant) en 15602.

Eentje zit een sticker met "defect" op en de andere heeft een zwart beeld en zal dus ook defect zijn. De nummers zal ik later nog doorgeven als ik weer op het perron ben. Alvast bedankt!

Ter info: het nummer (5 cijfers) van een bord vind je op de onderkant van het beeldscherm.

Bedankt! Ik heb het gevonden.

Reputatie 7
Badge +3

Als er een sticket met “defect” op zit dan is het al bekend bij ProRail. Het kan dan zijn dat er onderdelen nodig zijn voor reparatie en dat die niet op voorraad zijn. Enkele jaren geleden waren een groot aantal schermen langere tijd defect en waren de onderdelen daar ook niet van op voorraad. Die onderdelen kwamen maar eens in de zoveel tijd in één grote levering. Er was toen nog een lang lopend topic met allerlei defect meldingen van schermen. Misschien zijn de onderdelen weer eens op en is het wachten op een nieuwe levering. 

Desondanks heb ik hem toch even doorgespeeld. Bedankt!

Desondanks heb ik hem toch even doorgespeeld. Bedankt!

Fijn! Is er al meer over bekend? Ik zie dat ze beide nog kapot zijn. Op 1 van de twee zit een sticker "defect", maar op de andere dus niet. Fijne avond!

Ik kan helaas geen update of indicatie geven. We doen ons best de borden zo snel mogelijk te repareren.

Heyy, ze zijn nog niet gemaakt.. Kunnen jullie dat doen? Er lastig voor mensen die geen telefoon hebben of van wie de telefoon leeg is.. 

Reageer