beantwoord

Saldo op NS App

  • 28 August 2023
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Goedemiddag,

Twee weken geleden heb ik mijn saldo opgehoogd met 30,00. Dit zou je dan moeten zien in de NS app. Er is nog steeds niets bijgeschreven. De NS hierover gebeld en ja het staat er wel op ik zie alleen niets. Behoorlijk irritant dit. App opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds niets. Wanneer komt er een update?

Groet, Marjan  

icon

Beste antwoord door Robert B 28 August 2023, 18:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je met saldo op NS app?

Wanneer je saldo op een OV-chipkaart zet kun je dat niet zien in de NS app, maar wel bij www.ov-chipkaart.nl als je daar een account hebt.

Badge +3

Het saldo kun je wel zien in de app, maar dat is alleen maar accuraat tot de laatste transactie bij NS (je laatste uitcheck).

Als je dus bij een winkel of een andere vervoerder of online saldo laadt dan weet NS dat niet. OV-chipkaart uiteraard wel.

Je hebt volgens mij geen account nodig om het saldo te checken. Je kan gewoon een nummer invoeren waarna het saldo verschijnt.

Badge +3

Je hebt volgens mij geen account nodig om het saldo te checken. Je kan gewoon een nummer invoeren waarna het saldo verschijnt.

Voor de saldochecker is een kaartnummer inderdaad voldoende. Voorheen moest je bij een persoonlijke kaart ook de einddatum invullen.

Hallo, Bedankt voor jullie reacties. Op je NS App staat bij uitgecheckt je saldo. Ik heb het saldo met 30,00 opgehoogd. Normaal zie je dat dan ook in je saldo. Maar ik denk dat ik weer moet inchecken om het aangepaste saldo te kunnen zien.

Fijne dag iedereen.

Groet, Marjan

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste een account aanmaken bij https://www.ov-chipkaart.nl/. Je kunt dan altijd je saldo checken. De app van NS is hiervoor niet het beste hulpmiddel.

Je kunt het beste een account aanmaken bij https://www.ov-chipkaart.nl/. Je kunt dan altijd je saldo checken. De app van NS is hiervoor niet het beste hulpmiddel.

 

Ja klopt heb ik al. Bedankt voor je reactie.

Reageer