beantwoord

OV fiets gevonden

  • 27 September 2022
  • 164 reacties
  • 3894 Bekeken


Toon eerste bericht

164 reacties

Bedankt voor de melding, deze fiets is inderdaad vermist. Kun je aangeven ter hoogte van welk adres hij staat? Plaats, straat en huisnummer zou fijn zijn.

76154 staat al een tijd op GPS coördinaten: 52.150739976862, 4.661503506073378 (Naast ingang Jumbo). Opmerkelijk oude sleutelringslot. ( Ik heb begrepen dat je voor €50.- ov fiets kon "onbeperkt lenen”. Nieuwe ringslot is de goede zet om deze "onbeperkt lenen” tegengaan.

Reputatie 6
Badge +2

Super, de melding is doorgezet!

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

Goedemorgen Sascha, 

Fijn dat jullie hem kunnen ophalen!
De fiets 11277 staat aan de Zutphenseweg 31 in Deventer.
Exacte GPS-locatie: https://maps.app.goo.gl/7qkh4YPsNTXzU4mo9.

Bovengenoemde fiets staat op de Bernhard kazerne. Barchman Wuytierslaan 198 te Amersfoort. 

Melden bij de portier. De fiets staat links van het museum.

Deze staat al een week bij de afvalcontainer Hamersplaats in Zutphen. 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het gelijk doorgezet.

Beste Stijn, 

Fietsnummer is 15369

Groeten Akb 

Die sticker met het nummer op die plek en met QR code erboven zit alleen op fietsen met elektronisch slot @Stijn NS .

Resteert voor @Ovfietsgevonden om aan te geven waar hij staat.

Klopt het is een electronisch slot 

Bedankt voor de aanvulling! Ik heb de melding doorgezet.

Bedankt voor de melding A_d_d_i, maar gek genoeg is deze fiets in ons systeem niet vermist. Heb je wellicht de mogelijkheid om er een foto van te maken?

Ik heb begrepen dat je voor €50.- ov fiets kon "onbeperkt lenen”.

Dit is overigens zeer onjuist. Als een fiets niet binnen 3 weken na de start van de huur wordt ingeleverd, dan zal de huurder vervangingskosten van de fiets moeten betalen, a € 350 voor een reguliere OV-fiets.

Hallo , 

Bij mij in de straat staat een antal dagen een ov fiets . De fiets staat nog wel op slot , maar er worden hier wel vaker gestolen fietsen gedumpt in de wijk . Vandaar dat ik het even meldt . 

Fiets staat op de hoek Rembrandtlaan /Ruysdealhof in Voorschoten . 

Het nummer van de fiets is 77412

Groet Annemarie . 

Hoi, ik wilde verhuizen naar Voorschoten, met veronderstelling dat het gaat om een nette stad. Dus, niet meer. De gedumpte fietsen kan ik niet rijmen met Voorschoten van toen. Jammer.

Groetjes, Addi

De fiets staat er nog steeds, strak tegen de vuilcontainer aan, soms in de ochtend staat ze tegen een ander muurtje in de straat. Maar altijd opvallend en zoekend naar aandacht. Sneu dat zij als fiets niet gewaardeerd wordt. 

Reageer