beantwoord

OV fiets gevonden

  • 27 September 2022
  • 160 reacties
  • 3811 Bekeken

Hoi, er staat al even een OV fiets in de gemeenschappelijke binnen stalling van mijn gebouw in Utrecht. Het gaat om de fiets met het nummer 46563. Ik vermoed dat deze gestolen/kwijt is. Als dit het geval is kan ik de locatie hiervan doorsturen.

Gezien de hoeveelheid van dit soort posts op dit forum en omdat het voor de NS ook fijn is om gestolen fietsen terug te krijgen. Lijkt het mij een goed idee als er hiervoor een standaard meld formulier wordt gemaakt. Op die manier worden waarschijnlijk mee fietsen terug gevonden en is dit minder moeite om te melden.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 September 2022, 21:40

Bekijk origineel

160 reacties

Al langere tijd staat er op De Groningensingel 949 in Arnhem, tegenover de ingang van de Chinees een OV fiets. 

 

Bedankt voor de melding RodeHa, deze fiets is inderdaad al een tijdje vermist. Ik heb doorgegeven waar hij staat.

Dames en Heren van OV fietsen, bedankt namens mij en de buurbewoners wegens invoeren van sloten die je opent met OV-kaart (app ook?). Sinds enkele dagen geen "gelende” OV fitsen meer. Alphen aan den Rijd heeft nu OV fitsen die werken alleen met de kaart. Mooi.

Bij ons op de parkeerplaats van kantoor staat al lange tijd een OV-fiets. Wordt deze toevallig gemist? Code OV-fiets: 15102. Locatie 52.242417, 6.174808.

Goedemiddag youdidit en welkom op de NS Community.

Ik ga ervoor zorgen dat de fiets wordt opgehaald. Zou je iets specifieker kunnen zijn in de locatie? Graag ontvang ik een adres en een beschrijving van de plek waar hij staat.

Goedemiddag youdidit en welkom op de NS Community.

Ik ga ervoor zorgen dat de fiets wordt opgehaald. Zou je iets specifieker kunnen zijn in de locatie? Graag ontvang ik een adres en een beschrijving van de plek waar hij staat.

De OV-fiets 15102 staat bij kantoorpand Hanze Staede. Deze bevindt zich aan de Zutphenseweg 31. De fiets staat geparkeerd aan de zijde van de Gotlandstraat. https://goo.gl/maps/Mq1bKRuv8R7FZukQ7

Ik heb het doorgezet zodat de fiets opgehaald kan worden. Deze waren we al een tijdje kwijt. Bedankt voor het melden!

76154 staat al een tijd op GPS coördinaten: 52.150739976862, 4.661503506073378 (Naast ingang Jumbo). Opmerkelijk oude sleutelringslot. ( Ik heb begrepen dat je voor €50.- ov fiets kon "onbeperkt lenen”. Nieuwe ringslot is de goede zet om deze "onbeperkt lenen” tegengaan.

Bedankt voor de melding A_d_d_i, maar gek genoeg is deze fiets in ons systeem niet vermist. Heb je wellicht de mogelijkheid om er een foto van te maken?

Ik heb begrepen dat je voor €50.- ov fiets kon "onbeperkt lenen”.

Dit is overigens zeer onjuist. Als een fiets niet binnen 3 weken na de start van de huur wordt ingeleverd, dan zal de huurder vervangingskosten van de fiets moeten betalen, a € 350 voor een reguliere OV-fiets.

Niet vermist, wel verhuurd? De OV-fiets huurlocatie Alphen aan den Rijn werkt met ov-kaart sloten. Deze fiets zou kunnen"geleend” zijn buiten OV-fiets systeem?

Reputatie 6
Badge +2

Deze fiets komt van Rotterdam Centraal, maar is in Alphen aan den Rijn ingeleverd. Ik maak er direct een melding van. Bedankt voor het melden! 

Staat 76154 te boek als verhuurd (in gebruik)?

Zo niet, staat nog steeds (op GPS coördinaten: 52.150739976862, 4.661503506073378 ) Naast ingang Jumbo. 

Die waren we wel al kwijt, ja! Thanks! Ik zal hem laten ophalen.

Hoi, bijvangst van fotosafari van vandaag: Nr. 66922 dichtgegroeid (zie foto voor lengte van het gras). Staat deze fiets te boek als in gebruik? Zo niet, te vinden op GPS locatie: 52.16699177599024, 4.708318047738718. Succes.

 

Aangemeld! Mijn dank is weer groot. :)

In Deventer, bij mijn werk, staat al enige tijd OV-fiets 11277, wordt deze misschien gemist?

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

Goedemorgen youdidit. Die zijn we inderdaad al een flinke tijd kwijt. Zou je het adres willen toesturen waar de fiets te vinden is, met omschrijving waar deze precies staat? Dan halen we de fiets zo snel mogelijk op.

Goedemorgen Sascha, 

Fijn dat jullie hem kunnen ophalen!
De fiets 11277 staat aan de Zutphenseweg 31 in Deventer.
Exacte GPS-locatie: https://maps.app.goo.gl/7qkh4YPsNTXzU4mo9.

Reputatie 6

Bedankt voor de verduidelijking youdidit. Ik heb het doorgezet!

In Apeldoorn op de Voorwaarts bij het Omnisport staan twee NS fietsen al meer dan 2 maanden gestald. Komen ook niet van de plek. Inmiddels 1 met een lekke band en wordt langzaam ontdaan van onderdelen en de ander nog redelijk compleet. De tweede fiets die er staat heeft nummer 13124.

Omdat ze er al lang staan en nu de prooi worden van slopers zou ik ze niet langer laten staan. Beiden voorzien van electronische sloten.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey hwnk en welkom op de NS Community! 

De fiets 10720 is al een tijdje zoek. Dus die heb ik direct op de lijst gezet om op te halen. De andere fiets (13124) wordt op dit moment nog verhuurd. Ik heb de locatie hier wel voor de zekerheid bij genoteerd. Bedankt voor jouw meldingen!

In de fietsenstalling van het Fortes Lyceum in Gorinchem is volgens mij al even een OV-fiets achtergelaten.

Mocht dit zo zijn, kom hem dan vooral ophalen, hij staat vooraan rechts op het plein. Code is; OVF-B13400

 

Wijdschildlaan 4
4207 EA  Gorinchem

Reputatie 6

Bedankt voor de melding en welkom bij de NS Community ov-gorinchem!

Ik heb het doorgezet en deze fiets gaat opgehaald worden. 

Al enkele weken staat er een OV-fiets bij de bushalte Tweevoren aan de Brabantring in Nuenen. Nummer 14333. 

Dankjewel voor het opletten. Echter denk ik dat het toeval is dat er al een tijdje een OV-Fiets staat. De OV-Fiets in kwestie is namelijk sinds gisteren verhuurd.

Reageer