beantwoord

OV fiets gevonden

  • 27 September 2022
  • 160 reacties
  • 3809 Bekeken

Hoi, er staat al even een OV fiets in de gemeenschappelijke binnen stalling van mijn gebouw in Utrecht. Het gaat om de fiets met het nummer 46563. Ik vermoed dat deze gestolen/kwijt is. Als dit het geval is kan ik de locatie hiervan doorsturen.

Gezien de hoeveelheid van dit soort posts op dit forum en omdat het voor de NS ook fijn is om gestolen fietsen terug te krijgen. Lijkt het mij een goed idee als er hiervoor een standaard meld formulier wordt gemaakt. Op die manier worden waarschijnlijk mee fietsen terug gevonden en is dit minder moeite om te melden.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 September 2022, 21:40

Bekijk origineel

160 reacties

Fiets met nummer 20033 staat in de Bisonstraat, Nijmegen, tegenover huisnummer 24.

Beide zijn aangemeld, @A_d_d_i en @krasof. Bedankt voor het aangeven! :D

Reputatie 7
Badge +2

Bij bushalte Kamp/De Stier aan de Flierbeeksingel in Amersfoort staat OV-fiets 17152 al zeker een paar weken keurig in het witte vak van de deelfietshub, maar dat werkt natuurlijk niet om een OV-fiets in te leveren😉

 

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets was al gemeld bij een andere locatie maar niet aangetroffen. Opnieuw een ophaalverzoek ingediend.

Goedemorgen! Ik fiets in Deventer vaak langs de Zeus (Hanzeweg 1 Deventer) en volgens mij staat daar al lange tijd dezelfde OV-fiets met nummer 14934. Is deze toevallig zoek? 

Ik kan helaas geen actuele status van deze fiets achterhalen, maar ik heb wel een melding doorgezet. Bedankt voor het doorgeven!

Deze staat al een tijdje voor de ingang van het gemeentehuis van Culemborg. Weliswaar op slot, maar lijkt toch ‘vergeten’ te zijn. 

Hallo Markvd en welkom bij de NS Community.

 

Bedankt voor het doorgeven, ik ga het melden!

Goedemorgen, bij de Zutphenseweg 31C, 7418 AH Deventer, staat bij de ingang van vanaf de Gothlandstraat als meerdere weken een fiets met het nummer 12483. Hij staat wel op slot, maar lijkt toch vergeten/kwijt te zijn. 

Bedankt Jan_Dekker! Ik ga er werk van maken! :)

Reageer