ik heb twee trein e-ticket fout gekocht en nooit gebruikt kan ik een refund krijgen?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelik heb twee trein e-ticket fout gekocht en nooit gebruikt kan ik een refund krijgen?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelAls u ze geopend heeft, kan dat niet meer en krijgt u geen geld terug. Als u dat nog niet heeft gedaan, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice en dan is er wel een kans.
Het is helaas zo dat het niet te zien is of er met een e-ticket is gereisd of niet. Als hij is geopend, kunt u er dus ook niet aan zien of er mee is gereisd. Dan zou reizen gratis zijn bij teruggave en NS is niet helemaal gek.
De vele fraude met e-tickets heeft er toe geleid dat er na opening geen geld wordt teruggegeven. Het is ook heel duidelijk vermeld als u een bestelling doet.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.