Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineelCouponcode werkt niet
Ik heb van NS een zgn 'extraatje' gekregen, maar de couponcode werkt niet. De code geeft de foutmelding: 'Het spijt ons, maar we hebben geen geldige code gevonden.' Leuk zo'n extraatje, maar dat moet zo'n code natuurlijk wél werken.
Goedenavond NS Reiziger1 en welkom bij de NS Community!
Wat vervelend om te lezen dat deze code niet werkt! Je kunt in dit geval het beste contact op nemen via onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Social Media. Mijn collega's kunnen dan kijken wat er precies mis gaat en zo nodig voorzien van een vervangende code!
Wat vervelend om te lezen dat deze code niet werkt! Je kunt in dit geval het beste contact op nemen via onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Social Media. Mijn collega's kunnen dan kijken wat er precies mis gaat en zo nodig voorzien van een vervangende code!
goedemorgen, mijn naam RH Heijstee
Eind april begin mei 2020 kreeg ik van de ns twee couponcode en dit als compensatie voor niet op nemen keuzedagen in corona tijd. De coupondagen zijn een jaar geldig dwz. tot 2-5-2021…..nu lees ik ergens op de website dat couponcodedagen geldig zijn tot 31 december 2020….. Ik hoop dat ik t verkeerd gelezen hen maar ik wil graag zsm antwoord mvg Ruud Heijstee
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.