Couponcode werkt niet | NS Community
beantwoord

Couponcode werkt niet

  • 4 February 2019
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

Ik heb van NS een zgn 'extraatje' gekregen, maar de couponcode werkt niet. De code geeft de foutmelding: 'Het spijt ons, maar we hebben geen geldige code gevonden.' Leuk zo'n extraatje, maar dat moet zo'n code natuurlijk wél werken.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 February 2019, 17:59

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond NS Reiziger1 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend om te lezen dat deze code niet werkt! Je kunt in dit geval het beste contact op nemen via onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Social Media. Mijn collega's kunnen dan kijken wat er precies mis gaat en zo nodig voorzien van een vervangende code!

goedemorgen, mijn naam RH Heijstee 

Eind april begin mei 2020 kreeg ik van de ns twee couponcode en dit als compensatie voor niet op nemen keuzedagen in corona tijd. De coupondagen zijn een jaar geldig dwz. tot 2-5-2021…..nu lees ik ergens op de website dat couponcodedagen geldig zijn tot 31 december 2020….. Ik hoop dat ik t verkeerd gelezen hen maar ik wil graag zsm antwoord mvg Ruud Heijstee

Welkom bij de Community r.h. heijstee.

Ik heb je bericht aangepast en de couponcodes uit je post gehaald aangezien dit een openbaar forum is en iedereen mee kan lezen.

Codes die door onze Klantenservice zijn uitgegeven ter compensatie voor Keuzedagen zijn geldig tot en met 31 december 2020.

Reageer