Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelHoi Annemarie van Vreeswijk en welkom bij de NS Community!
Ik heb jou een privébericht gestuurd met een link naar jouw ticket. Hopelijk lukt het openen dan wel!
Gelukt, dank je!
Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden
Goedemiddag, ik kan mijn e ticket weer niet downloaden
Zie reactie op jouw andere bericht.
Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.
waardeloos
Wat balen inderdaad! Mocht je nu alsnog het ticket ontvangen, open deze niet! Als je jouw ongeopende ticket doorgeeft aan de klantenservice, dan kan je daar nog restitutie voor krijgen.
Ik kom mijn e-ticket niet laden dus heb een nieuw treinkaartje moeten kopen.
waardeloos
Misschien voortaan in/uitchecken met je bankpas? Is wat handiger.
https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html maar ja, dan moet je wel een persoonlijke kaart hebben…
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.