beantwoord

Fietsenstalling Ijboulevard tijdens openingstijden gesloten

  • 9 April 2023
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

De fietsenstalling op de Ijboulevard in Amsterdam was gister om onverklaarbare reden gesloten. is deze vandaag wel geopend? En kan ik vergoeding krijgen voor de taxi die ik gister heb moeten nemen?

icon

Beste antwoord door MoDe 9 April 2023, 11:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, je kunt geen vergoeding krijgen voor een taxi die jij zelf genomen hebt, zonder toezegging van NS klantenservice.

Golden er misschien afwijkende openingstijden vanwege paasweekend? Of kwam je na 0.00 uur? Deze fietsenstalling is op zaterdag van 8 tot 0.00 uur geopend.

Het was gewoon op zaterdag om half 10. Het tijdstip dat ik elke week mijn fiets ophaal. Meerdere mensen liepen verbaasd rond zoekend naar een ingang die wel open was, maar tevergeefs. 
 

Omdat ik mijn fiets niet uit de stalling kon halen (de stalling waar ik geacht word mijn fiets te plaatsen aangezien bovengronds alle fietsrekken zijn verwijdert), nam ik inderdaad uit eigen beweging een taxi om te zorgen dat ik mijn zaak op tijd kon openen en niet ook nog eens omzet mis zou lopen. Hebben jullie dan niet de verantwoordelijkheid om deze stallingen open te hebben op de aangeven openingstijden, wetende dat zoveel mensen hier afhankelijk van zijn?

Reputatie 7
Badge +3

Het was gewoon op zaterdag om half 10. Het tijdstip dat ik elke week mijn fiets ophaal. Meerdere mensen liepen verbaasd rond zoekend naar een ingang die wel open was, maar tevergeefs. 
 

Omdat ik mijn fiets niet uit de stalling kon halen (de stalling waar ik geacht word mijn fiets te plaatsen aangezien bovengronds alle fietsrekken zijn verwijdert), nam ik inderdaad uit eigen beweging een taxi om te zorgen dat ik mijn zaak op tijd kon openen en niet ook nog eens omzet mis zou lopen. Hebben jullie dan niet de verantwoordelijkheid om deze stallingen open te hebben op de aangeven openingstijden, wetende dat zoveel mensen hier afhankelijk van zijn?

Wij zijn reizigers net zoals jij. Wij hebben geen enkele verantwoording. Om half 10 had je gebruik kunnen maken van openbaar vervoer. Vervelend dat de stalling niet open was, maar die taxi is echt voor eigen kosten.

Reputatie 7
Badge

@Ascot Het enige wat u kunt doen is dit aan de klantenservice voorleggen maar ik denk niet dat je die taxikosten vergoed krijgt. Waarom de fietsenstalling eerder sluit is niet bekend maar vervelend is het wel. 

Reageer