Ik wil graag voor Dinsdag 3 Januari en Donderdag 5 Januari een Young Person’s Day Ticket Off-Peak Hours willen kopen, maar in de NS app krijg ik de hele tijd de melding dat de opgegeven prijs niet correct is als deze wil afrekenen.
Meer - kaartverkoop
Wat is daar zo moeilijk aan? Zo gevonden zonder dat ik ict heb gestudeerd.
ik ben iemand die in de IT heeft gestudeert en actief bezig is met websites, computers en telefoons, en zelfs IK kan die kaarten niet vinden of een juiste link op google die me naar de app doorverwijst. NS zou eens iemand in moeten huren bij de IT afdeling die WEL verstand heeft van dingen
Even geprobeerd, ik heb de kaart binnen 10 seonden gevonden in de app.
Ja, ik heb wel tientallen jaren in de IT gewerkt, maar toch...
ik ben iemand die in de IT heeft gestudeert en actief bezig is met websites, computers en telefoons, en zelfs IK kan die kaarten niet vinden of een juiste link op google die me naar de app doorverwijst. NS zou eens iemand in moeten huren bij de IT afdeling die WEL verstand heeft van dingen
Ah, ik zie het. Staat nu goed in de app, maar nu nog coulance voor de getroffenen…
Maar inmiddels is kaartje met juiste prijs via de app te koop. De tijdelijke toevoeging zal waarschijnlijk verwijderd zijn, al kwam ik net via de link uit twitter wel op bovenstaande pagina.
Via de link in bericht van
Inmiddels staat het kaartje tijdelijk bij de reguliere kaartjes op de website.
Waar dan? Ik zie het niet op https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes-toeslagen
En op https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html staat het ook niet, daar staat
- De Jongeren Dagkaart Dal is exclusief te koop via de NS-app.
Beste
I ik zit nu in de trein met 2 jongeren voor vol tarief omdat we geen jongere dagkaart konden kopen en wel weg moesten
ns zegt altijd doe dit via de app
Ook geprobeerd dit op
het station te doen in een automaat en dan op
een kaart laden lukt ook
ik vind het noga onlogisch dat ik dan ineens naar de ns website moet
op welke manier kan ik mijn geld terug krijgen Dat ik nu teveel ga betalen voor mijn kinderen?
Jongerenkaartjes zijn alleen in de app te koop, maar als je jongerenkaartje op de website had ingetypt bij zoekfunctie had je ook daar het kaartje kunnen kopen.
Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice voor een oplossing.
Inmiddels staat het kaartje tijdelijk bij de reguliere kaartjes op de website.
Beste
I ik zit nu in de trein met 2 jongeren voor vol tarief omdat we geen jongere dagkaart konden kopen en wel weg moesten
ns zegt altijd doe dit via de app
Ook geprobeerd dit op
het station te doen in een automaat en dan op
een kaart laden lukt ook
ik vind het noga onlogisch dat ik dan ineens naar de ns website moet
op welke manier kan ik mijn geld terug krijgen Dat ik nu teveel ga betalen voor mijn kinderen?
NS en IT blijft een moeizaam huwelijk.
Waarschijnlijk komt dat omdat de prijs van de Jongeren Dagkaart nog niet is aangepast in de app. Deze kost in 2023 €7,95 i.p.v. €7,60 zoals nog in de app staat.
Je kan het ticket wel via de website bestellen, daar staat al wel de correcte prijs: https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.