Skip to main content
Gisteren heb ik uit een NS automaat een treinkaartje gekocht voor mijn dochter, alleen ben ik vergeten de juiste datum te kiezen (ze had hem vandaag pas nodig) Ze heeft toen vandaag een nieuw kaartje gekocht. Kan ik voor het verkeerde kaartje op één of andere manier nog geld terugkrijgen?
Als beide kaartjes uit het automaat komen en er is met één ervan niet gereisd, dan kan dat in veel gevallen.



Houd beide kaartjes bij de hand, u heeft de nummers die er op staan nodig. Men kan bij Klantenservice vaststellen of er mee gereisd is of niet.





De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.



Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online

Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen

Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
En als ze je niet op afstand willen helpen kan je ook nog met de kaartjes naar een Tickets & Service balie op de grotere stations gaan. Die zijn soms wat toeschietelijker als je het snel doet en de vergissing uitlegt.

Reageer