beantwoord

niet ontvangen e-tickets

  • 21 October 2022
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb ruim een uur geleden 3 e-tickets besteld.

Ik heb geen bevestiging gehad en ook in de app staat niets. Net met de klantenservice gebeld. Het enige antwoord is "afwachten". En nu?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 21 October 2022, 21:51

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Famvanwijgerden, welkom op de NS Community. 

 

Vervelend dat je tickets zo lang op zich laten wachten. Is er niet voor je gekeken of de tickets al konden worden nagestuurd? Soms kan een ticket nog niet worden nagestuurd als er een vertraging zit in het verwerken van de betalingen. Als de reis dan niet direct is, is het advies inderdaad nog even afwachten en als de reis wel direct is dan zou er een restitutieafspraak gemaakt moeten worden voor het kopen van kaartjes uit de kaartautomaat. Heb je de tickets inmiddels wel al binnen? Anders zou je voor je reis nog even kunnen bellen om te kijken of de tickets dan al wel gestuurd kunnen worden. Mijn excuses voor het ongemak. 

Badge +3

Pff, een succesvolle betaling die je (om welke reden dan ook) geen geldig ticket oplevert is toch geen probleem van de reiziger?

Soms kan een ticket nog niet worden nagestuurd als er een vertraging zit in het verwerken van de betalingen

Ik vind van wel, als de bestelling (ordernummer) bekend is. Dat de NS wegens ‘vertraging in de verwerking’ (storing bij iDeal of eigen systemen) dan pas later het geld krijgt zou geen enkel probleem moeten zijn!

Je hebt gewoon recht op dat ticket, want er is voor betaald (gezien vanuit de klant). Start maar een incassotraject als het uiteindelijk toch niet betaald wordt. De reiziger wint dat, zie rekeningafschrift! 😅

Reageer