beantwoord

samenreiskorting

  • 21 February 2024
  • 7 reacties
  • 429 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Je ben niet de kaarthouder

Alleen de kaarthouder kan Samenreiskorting geven.

 

Hoe kan dit? Ik ben de kaarthouder!

icon

Beste antwoord door Lorena NS 21 February 2024, 14:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Helaas, de ict bij NS stamt nog ergens uit de jaren 80.. ik zie dit soort berichten inmiddels tientallen malen. Bedrijf moet echt zijn zaken op orde brengen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Great

Als je deze melding ook hebt in je Mijn NS-account op de website, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement.

Badge +3

Als je deze melding ook hebt in je Mijn NS-account op de website, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement.

Vergeefse moeite, want via de Mijn NS website lukt het prima (inclusief facturen inzien e.d.) dus met die koppeling is niets mis!

De NS app -met zelfde Mijn NS login- kent mijn kaart(en) en abonnement(en) ook gewoon.

Een kaart met Flex Basis geeft dan (logisch) de melding dat je geen Samenreiskorting kunt verlenen.
Een kaart met Flex Dal Voordeel gaat ‘Studentenreisproduct checken’ en zegt dat ik niet de kaarthouder ben.

Wat een kutbedrijf is die NS. Ik ben al drie dagen aan het bellen met de Klantenservice en de enige oplossing die ze kunnen bieden is het sturen van een link voor het aanmaken van een nieuw account. Dit werkt helaas nog steeds niet.

Het allerergste is dat er in de foutmelding die ik steeds op de website en in de app krijg, nl. “Je ben niet de kaarthouder” OVERDUIDELIJK een Nederlandse spelfout staat. Helaas zijn de medewerkers van de klantenservice die ik aan de lijn heb gehad, niet in staat om dit tot hun hersens door te laten dringen.

Ook is het niet mogelijk om een leidinggevende te spreken te krijgen, want dit is een probleem dat m.i. niet door een klantenservicemedewerker kan worden opgelost. Wellicht kan iemand een spellingscontrole uitvoeren alvorens de website online te plaatsen.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi AlieBal en welkom bij de NS Community!

Ik heb je melding over de spelling doorgezet naar de juiste afdeling. Jammer om te lezen dat niemand dit eerder voor je heeft kunnen doorgeven. Ik zou ook graag met je mee willen kijken naar het Mijn NS-account. Zou je mij daarvoor een privéberichtje willen sturen?

Ik ben kaarthouder maar krijg in mijn NS de melding "Je bent niet de kaarthouder. Alleen de kaarthouder kan samenreiskorting geven”

Hoe lossen we dit op ???

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Derp! In dit geval is jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld aan jouw abonnement. Onze klantenservice kan dit voor je oplossen.

Reageer