beantwoord

Spoor Magazine op papier

  • 11 December 2021
  • 5 reacties
  • 1236 Bekeken

Onze buurvrouw krijgt Spoor alleen digitaal. Ze is niet handig met computers, dus ze leest het niet. Kan ze de papieren versie voortaan krijgen?

* adres verwijderd

icon

Beste antwoord door Robert B 11 December 2021, 12:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Niet zo slim om het adres hier neer te zetten. Als ik u was zou ik dit weghalen. 

Badge +3

Als je in Mijn NS naar https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens gaat dan moet je bij Notificaties en updates de optie voor Aanbiedingen op alleen Post zetten, alleen dan krijg je de papiren versie (2x per jaar).

Verder wordt er maar één exemplaar per adres verstuurd, maar dat kan de Klantenservice op verzoek aanpassen.

Reputatie 7
Badge +3

De buurvrouw zal persoonlijk een papieren versie moeten aanvragen. Dit kan zij telefonisch doen. Jij kan dat ook samen met haar doen (dan is chat ook mogelijk). 

Let wel, in de papieren versie wordt bij veel artikelen weer verwezen naar de online versie. Persoonlijk ben ik die ook liever van papier leest, daar niet blij mee

Reputatie 7
Badge +1

Zoals robert al meldt, wordt op papier nog maar 2x p.jr verzonden-online komen er daartussen meer. Dus niet klagen dat ze die dan niet gaat ontvangen.

Overigens lijkt het mij wat vreemd voorkomen dat een digibeet toch blijkbaar heeft aangeklikt online te willen ontvangen? Is er niet gewoon sprake van misverstand vanwege dit hierboven?

Badge +3

Het probleem is dat wanneer je ook de optie E-mail aan hebt staan, je de papieren versie niet ontvangt.

En bij aleen Post je dan weer sommige acties mist die alleen per e-mail verzonden worden, al kan ik me de laatste aanbieding per mail niet herinneren.

Wie SPOOR per post wil kan de overige (meest recente digitale) uitgave hier lezen.

Reageer