suggestie: Printen e-ticket vanaf tablet

  • 6 October 2023
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Beste NS,

Zouden jullie a.u.b. niet de print functionaliteit van e-tickets willen verbergen op de mobiele versies van de site.

Mijn oma kon laatst geen tickets printen omdat zij geen laptop heeft. Ze kon dus niet zonder hulp de tickets geprint krijgen. Dat zorgt natuurlijk voor de nodige stress bij iemand die toch al niet zo handig is met technologie.

Als je op Android of IOS wilt printen kan je dit alsnog mogelijk maken door in het menu van jouw browser de desktop versie van de site op te vragen. Dan krijg je wel print optie en kan je bij de pdf-jes.

Dit is voor de gemiddelde gebruiker natuurlijk niet werkbaar. Is er echt een goede reden om dit te verbergen? Want er zullen meer mensen tegen dit probleem aan lopen.

Mvg,

Menno


3 reacties

Ik moet je een antwoord verschuldigd blijven waarom deze functie via onze mobiele site niet meer bestaat. Ik had je suggestie vanwege een andere post in een ander topic al doorgezet.

Reputatie 4

Probleem is niet zo moeilijk.

De meeste internetbrowers kennen in het menu de optie ‘weergeven als desktopversie’ waarbij de knop printen dan wel beschikbaar komt.

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk dat de optie op mobiele apparaten niet direct wordt aangegeven omdat er vanuit gegaan wordt dat er een NS app is, waar her ticket ingezet kan worden.

Reageer