Skip to main content
beantwoord

Terugbetaling

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Ik wilde online een eenmalig ticket kopen, maar ik had niet genoeg geld op de kaart, het geld werd opgenomen, maar om voor de hand liggende redenen werd het ticket niet gekocht. Hoe kan ik een terugbetaling doen?

5 reacties

Hallo Alina1110 en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om de ticket alsnog opgestuurd te krijgen als het geld wel is afgeschreven. Echter moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet duidelijk is of het geld nou wel of niet is afgeschreven. Een terugbetaling is volgens de voorwaarden niet mogelijk.

Goedendag, vandaag heb ik een kaartje gekocht voor een trein om 15:55 en de trein verliet het station om 15:52, waardoor ik het niet gehaald heb, ik wil een terugbetaling voor 2 kaartjes

Reputatie 7
Badge

@Denis Kunytskiy die vraag heeft u al in een ander topic gesteld. U heeft daar ook een antwoord op gekregen.

Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +3

Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult via andere kanalen contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Reageer