Hi NS,
Donderdagavond en eerder deze avond reisde ik tussen Amersfoort en Zwolle vanwege d estoring tussen Lelystad en Dronten. Op dit traject wordt vaak ICM6 of ICM7 ingezet. Vooral donderdagavond leverde dit in de 669 tussen Amersfoort en Zwolle heel veel staplaatsen op.
Wat houdt jullie tegen om in Utrecht en Zwolle een treinstelletje bij te plaatsen en af te trappen? Of zo veel mogelijk DDZ in te zetten als dat meer capaciteit biedt? Nu lijkt het een beetje struisvogelpolitiek.
Bladzijde 4 / 4
De strategie tussen Zwolle en Lelystad bestaat deze ochtendspits uit een DDZ6 en driemaal ICM7.
Nu wil je weer ICM afvoeren terwijl je ook treinen wil laten verlengen, wat wil je nu want je spreekt jezelf continu tegen.
Zucht, er is ook zonder ICM genoeg materieel om buiten de spits niet met minitreintjes te hoeven rijden. Je kunt ook VIRM inzetten.
En de spits? Dan rijden we met treinlengtes voor de daluren ??
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.