beantwoord

Wordt het spoor bij Culemborg nog ooit hersteld?

  • 18 March 2024
  • 29 reacties
  • 650 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Technisch onderzoek is de magische term die ProRail gebruikt om overal te pas en te onpas baanvakken stil te leggen. Het gebeurt dagelijks zo'n 5 tot 10 per dag door heel Nederland. Het zegt op zich dus weinig.

Reputatie 7
Badge +1

Sinds hele lange tijd rijden de treinen tussen Culemborg en Geldermalsen een deel van het traject met een slakkengang ivm defect spoor/werkzaamheden (?). 

Ik had begrepen dat dit tussen Houten en Culemborg speelde. Het traject tussen Culemborg en Geldermalsen is juist twee jaar geleden volledig afgegraven en vernieuwd. 

Ik denk dat er toch wel wat aan de hand is, want ik las via een link op X toevallig zoeven dit bericht.

 

 

Sinds hele lange tijd rijden de treinen tussen Culemborg en Geldermalsen een deel van het traject met een slakkengang ivm defect spoor/werkzaamheden (?). 

Ik had begrepen dat dit tussen Houten en Culemborg speelde. Het traject tussen Culemborg en Geldermalsen is juist twee jaar geleden volledig afgegraven en vernieuwd. 

Reputatie 7
Badge +1

Sinds hele lange tijd rijden de treinen tussen Culemborg en Geldermalsen een deel van het traject met een slakkengang ivm defect spoor/werkzaamheden (?). Zit het nog in de planning dat dat probleem een keer opgelost gaat worden, want dat langzaam rijden daar duurt al meer dan een jaar? Opmerkelijk is trouwens dat de treinen in tegenovergestelde richting op dat traject wel op normale snelheid rijden.

Vorige week donderdag dat traject bereisd en bij mij werd er toch echt beide zijden op zeer rustig gereden. Viel mij ook op dat het traag rijden nu een veel groter stuk tot bijna aan station Den Bosch duurde. Ik ben ook zeer benieuwd of er al enige info voor herstel op dit traject is.  

Reageer