Betaling

  • 3 February 2022
  • 32 reacties
  • 934 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Ik bel naar een klantenservice die niet eens in Nederland zit?! Ik woon toch echt in Nederland dit is niet hoe je om hoort te gaan met je klanten 

De betaling was binnen de deadline binnen waarover ik het had. Die maand is er zelf dubbel betaald! Omdat er werd gezegd dat het niet was betaald en om dit toen te voorkomen is die rekening betaald! Ja is niet zo raar toch dat ik boos ben. Ik heb het nu niet over afgelopen maand maar over de maand ervoor. En als ik al een maand bel en contact zoek en word van het kastje naar de muur gestuurd en vervolgens ben ik afgesloten ja dan vind ik dat ik alle recht heb om boos te zijn

U bent wel boos maar u vertelt niet of het geld voor of na de deadline bij NS binnen was.

U stelt dat u contact heeft opgenomen om iets op te lossen maar het is mij niet helemaal duidelijk wat u daarmee bedoelt. Uiteindelijk is de vraag slechts of u wel/niet op tijd betaald hebt.

De mensen hier zoals ik zijn overigens NS gewoon reizigers die alleen vertellen hoe de administratieve procedures werken.

Nou ten eerste vind ik het kwalijke zaak dat ik al een maand van kastje naar de muur word gestuurd. Gelijk toen de betaling binnen was heb ik contact opgenomen. Jullie sturen mij van het kastje naar de muur. Als jullie daarin duidelijk waren geweest meerdere keren had het niet zover hoeven te komen. En aangezien jullie gesprekken worden opgenomen zouden jullie moeten kunnen inzien dat ik hier al een geruime tijd mee bezig ben. 
 

Ik wil graag een klacht hierover indienen! Want als ik nou helemaal geen contact had opgenomen of iets anders zou ik u helemaal snappen. Maar ik probeer iets op te lossen maar word door jullie van het kastje naar de muur gestuurd. Waarnaar mij zelf is verteld niet te betalen want dat zou dan verrekend worden is niet gebeurd etc etc etc. En nu willen jullie eigenlijk zeggen dat het mijn fout is. Nee sorry hier ben ik echt niet van gediend. Ik wil graag weten waar ik een klacht kan indienen. Want vind het wel makkelijk om dit ff zo te bepalen! 

Goedendag,

Ik heb nu al meerdere malen contact gezocht met jullie over een betaling die volgens jullie niet binnen was, maar die wel is betaald. En nu is mijn abonnement per vandaag stop gezet en word ik naar incasso gestuurd waarvan ik al een tijdje bezig ben met het uitzoeken om het op te lossen! 

Als het goed is hebt u een laatste aanmaning gekregen waarop de deadline was aangegeven waarop het geld uiterlijk bij NS moest binnen zijn. Als het geld pas na die deadline bij NS binnenkomt wordt uw abonnement beëindigd ook al hebt u dan dus uiteindelijk wel betaald. U kunt daarna gedurende zes maanden niet meer op NS Flex reizen i.v.m. het risico op opnieuw wanbetaling. Daarnaast krijgt u dan nog incassokosten.  

Contractueel bent u verplicht om te zorgen dat het geld bij de eerste automatische incasso beschikbaar moet zijn, daar bent u bij de aanschaf zelf mee akkoord te gaan. Bij de deadline bent u dus al een maand over tijd. 

Mocht u wel op tijd voor deadline betaald hebben dan moet u even contact opnemen met de Klantenservice, die kunnen dan wel zien wat er is misgegaan 

Ik heb op verschillende manieren al contact opgenomen, maar word van het kastje naar de muur gestuurd met als vervolg dat ik afgesloten ben!! 

Reputatie 7
Badge +1

Dat kunnen we hier niet oplossen. Je neemt beter contact op met de klantenservice (chat of telefoon).

Reageer