Skip to main content
beantwoord

Gemiste uit-check is hersteld, maar toch correctietarief

  • 12 December 2022
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo, 

Er is bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over een gemiste uit-check. Hopelijk kan iemand hier hier wat duidelijkheid over verschaffen.

Ik heb een NS-Flex traject abonnement en kreeg recent een automatisch verstuurde e-mail dat ik blijkbaar ben vergeten uit te checken. Mijn eindstation was automatisch gecorrigeerd naar Wolvega (wat correct is) en er werden geen extra kosten in rekening gebracht (ritprijs €0,-, stond er vermeld).

Echter, op mijn factuur wordt nu ineens wel €20,- correctietarief in rekening gebracht. Dit begrijp ik niet. Kan iemand mij uitleg geven waarom er toch extra kosten in rekening worden gebracht?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor uitleg en correctie naar het juiste tarief kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

 

Badge +3

Is die €20,- voor die specifieke dag/reis naar Wolvega? Dan inderdaad laten corrigeren via de Klantenservice.

Bedankt voor de reacties. Ik het via de klantenservice op weten te lossen.

Reageer