Skip to main content

Hallo, 

Er is bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over een gemiste uit-check. Hopelijk kan iemand hier hier wat duidelijkheid over verschaffen.

Ik heb een NS-Flex traject abonnement en kreeg recent een automatisch verstuurde e-mail dat ik blijkbaar ben vergeten uit te checken. Mijn eindstation was automatisch gecorrigeerd naar Wolvega (wat correct is) en er werden geen extra kosten in rekening gebracht (ritprijs €0,-, stond er vermeld).

Echter, op mijn factuur wordt nu ineens wel €20,- correctietarief in rekening gebracht. Dit begrijp ik niet. Kan iemand mij uitleg geven waarom er toch extra kosten in rekening worden gebracht?

Voor uitleg en correctie naar het juiste tarief kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

 


Is die €20,- voor die specifieke dag/reis naar Wolvega? Dan inderdaad laten corrigeren via de Klantenservice.


Bedankt voor de reacties. Ik het via de klantenservice op weten te lossen.


Reageer