Mijn moeder wil graag gebruik maken van een NS Flex daluren abonnement gekoppeld aan haar bankrekening. Alleen voor het wijzigen van het bankrekeningnummer (op dit moment is voor de eerste activatie van 0,01 mijn bankrekening gekoppeld) is iDeal noodzakelijk. Echter heeft, wil en kan mijn moeder geen gebruik maken van iDeal.
Dit gisteren via de chat aan een medewerker van de klantenservice voorgelegd en die zei dat hij/zij dat ook kon wijzigen waarna ik allerlei gegevens moest doorgeven (abo-nummer, bankrekening, geb.datum etc.) en dit dan binnen een week gewijzigd zou worden.
Wat schets onze verbazing, vanmorgen krijg ik een mail dat wijzigen alleen via het NS Account kan. Tja dat is net het probleem dat je dan dus iDeal nodig heb. Kortom, terug bij af.
Bij andere bedrijven (denk bijvoorbeeld aan CoolBlue) kun je gewoon in de winkel betalen, waarna de aflevering op adres plaatsvindt.
Kan de NS niet iets verzinnen voor mensen van een bepaalde leeftijd die liever niet (cq. niet bekend zijn met) internetbankieren toch hun eigen bankrekeningnummer kunnen koppelen aan hun abonnement.
Ik denk bijvoorbeeld op een groot NS Station bij de klantenservice ?
Kortom, help !
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineel