Ik heb ge experimenteerd met NS vrij traject voor ongeveer 2 weken, en het bevalt me niet. De vertragingen nemen toe in het algemeen. NS komt niet op tijd of de treinen zijn zo vol dmv kortere treintjes, daarnaast verloopt na pinksteren ook weer heftig vertragend zowel NS als metro RET, ze sluiten niet meer op elkaar aan. NS sluit al langer niet meer op elkaar aan, trein van Laan van NOI naar Leiden en dan Schiphol zou leuk zijn maar teinen wachten niet meer op elkaar. Ik vind NS echt ellendig, ik betaal minimaal eur400 per maand, maar nu betaal ik met traject vrij minimaal 600 en het is het niet beter op geworden. Wat gaat er gebeuren met het abonnement als traject vrij verstoord wordt door een ander traject te kiezen waar ik geen abonnement voor heb? Ik vermoed dat NS flex abonnenment beter was, klopt dat? Het traject raakt dus vaak verstoord door defect of iets ander doordat ik een ander traject moet kiezen om op mijn werk te komen in de ochtend. Trouwens de overvolle treinen vind ik het meest heftig, mensen doen maar wat en al die illegale grote fietsen erin, de conducteurs zeggen niets en lopen gewoon door, er is geen regie of orde die ze stellen, zij doen ook niets of erg weinig aan OV kaart controle. Ik vraag me af, waarom heeft NS nog conducteurs?
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineel