Geachte heer/mevrouw,
Op 21 oktober 2023 heb ik een NS Flex Weekend Vrij abonnement gekocht via uw website. Op dezelfde dag, na het ontvangen van de bevestigingsmail, probeerde ik de bestelling op te halen bij een van uw machines op Rotterdam Centraal. Ik kreeg een foutmelding op het beeldscherm en ik kon het abonnement niet ophalen (zie bijgevoegde foto). Daarom moest ik mijn reis naar Amsterdam betalen (€ 10,74 + € 1,74). Ik zou graag dit bedrag terug willen ontvangen op mijn bankrekening of als tegoed voor mijn lopende abonnement.
Op 22 oktober 2023 ben ik naar uw klantenservice gegaan en het probleem is opgelost. De medewerker zei echter dat ik voor de restitutie moest bellen. Vandaag heb ik gebeld en de instructie gekregen om mijn restitutie via deze e-mail aan te vragen.
Ik hoop dat u mijn verzoek kunt inwilligen.
Met vriendelijke groet,
Â
Â
Â
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineel