Goedemorgen,
kreeg net een mail dat me factuur afgeschreven word.
Ik had mijn flexdal abbonement vorige maand tel al afgezegd.
bijdeze zou ik mijn dal abonnement weer opnieuw willen afzeggen
Beste antwoord door Aurora NS
Bekijk origineelGoedemorgen,
kreeg net een mail dat me factuur afgeschreven word.
Ik had mijn flexdal abbonement vorige maand tel al afgezegd.
bijdeze zou ik mijn dal abonnement weer opnieuw willen afzeggen
Beste antwoord door Aurora NS
Bekijk origineelHoi Mar-co, en welkom op de NS Community.
Gek dat je alsnog een factuur krijgt. Heb je een bevestiging gehad dat het abonnement is opgezegd? Dan zou ik zeker nog eens contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.
Misschien is de opzegging niet opgehaald bij een automaat. Als dat het geval is loopt het abonnment gewoon door.
Niet bij een NS Flex abonnement. Uit voorzorg wordt het contract teruggezet naar NS Flex Basis, ook bij een volledige beëindiging. Abonnementskosten moeten dan dus helemaal niet meer in rekening gebracht worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.