beantwoord

Wijzigen NS Flex lukt niet

  • 30 October 2018
  • 58 reacties
  • 7134 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Dankjewel Laura! Ik ben al sinds 10 uur vanochtend aan het wachten helaas. Ik wil graag vanmiddag nog met mijn Flex dal voordeel reizen, dus dat lijkt zo niet te lukken. Hoe kan ik dit oplossen?

Je moet een abonnement minstens 1 maand hebben. Als je abonnement is ingegaan op bv 1 januari van  kun je op 1e februari wijzigen. In de nacht van de 1e naar de 2e wordt kort na middernacht de factuur gemaakt. Als je op 1 februari wijzigt krijg je geen factuur voor de nieuwe maand voor je oude abonnement, wijzig je die dag niet krijg je wel een factuur. Wanneer je vervolgens op 2 februari (of later) wijzigt krijg je een nieuwe factuur met een restitutie van je oude abonnement voor het aantal dagen dat je dat oude abonnement niet had. 

Bedankt voor de reactie ūüėä

Ik was in Nederland voor een uitwisseling en ben door de Corona situatie terug naar mijn land van moeten gaan. Ik gebruikte het nummer van mijn kotgenoot (die wel een nederlands kaart had aangemaakt), maar zij is ook niet meer in Nederland. Reden waarom ik mijn abonnement wil stopzetten en mijn kaartgegevens wil veranderen. Ik heb echter geen nederlands nummer. Hoe kan ik mijn factuur betalen en mijn NS Flex zo snel mogelijk stopzetten?

 

MVG

Zou ik hier een antwoord op kunnen krijgen ? 

Badge +3

‚ÄčU hebt daarop al antwoord gekregen van Maxime, medewerker van NS:

Neem contact op met onze klantenservice, via Facebook, Twitter, chat of door te bellen op 0307515155. Ze kunnen je helpen met het stopzetten van je abonnement en vertellen hoe je een openstaande factuur kan voldoen. 

 

Hallo Dorina, welkom op onze Community



Leuk dat je voor NS Flex hebt gekozen!

Je geeft aan dat je het abonnement afgelopen weekend hebt afgesloten, dit betekent dat je dus pas na 1 maand kan wijzigen. Na deze eerste maand kun je de wijziging doorvoeren en die gaat dan ook direct in. Heb je verder nog vragen?

Hoi, betekend dit dat je je abonnement zo is zo 2 maanden moet hebben?

want als de eerste maand voorbij is wordt de volgende toch automatisch opgeschreven?

Is het inmiddels gelukt, @Jacquelineva? Ik had je maandag nog een privébericht gestuurd, maar daar kreeg ik geen gehoor van helaas.

NS Flex abonnement wijzigen lukt niet.Mag alleen contracthouder, maar dat ben ikzelf.

Hoe kan dit? Heb al abonnement sinds september

NS Flex abonnement wijzigen lukt niet.Mag alleen contracthouder, maar dat ben ikzelf.

Hoe kan dit? Heb al abonnement sinds september

Vermoedelijk komt dit doordat het Mijn NS account waarmee je verbind niet het account van de contracthouder is. We zien soms dat reizigers 2 keer in ons systeem voorkomen, 1 keer met het abonnement en 1 keer met hun Mijn NS. Door die splitsing kun je het niet zelf wijzigen. Het advies van Maxime is dan het beste:

Neem contact op met onze klantenservice, via Facebook, Twitter, chat of door te bellen op 0307515155.  

 

Reageer