Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5127 Bekeken


Toon eerste bericht

130 reacties

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij mij lukt het vanaf het begin ook niet. Merkwaardig is dat ik door ns klantenservice van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik reis mijn hele leven met ns en heb al meer dan 10 jaar een abonnement voor ouderen. Bij mijn vrouw werkt alles naar behoren. Ik ben nu zwaar teleurgesteld in de ns om een deel van hun abonnementshouders zo te behandelen. Zozeer antigevoelens op te wekken bij mensen die je goed gezind zijn. Dit gaat van mond op mond. Dit gaat zoveel goodwill kosten. Heel heel dom.

Ik vind het ook onrechtvaardig omdat mijn vrouw wel een meereiskaartje krijgt en een vriendin kan meenemen voor een trip terwijl mij die mogelijkheid wordt ontzegd. Ik wil ook wel eens met een vriendin op stap...

Mijn collega's en ik van de klantenservice proberen alle klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Helaas hebben wij ook niet alle informatie rondom de actie. Zodra er problemen bij ons bekend zijn, sturen wij deze gelijk door. Excuses voor het ongemak!

Mijn collega's en ik van de klantenservice proberen alle klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Helaas hebben wij ook niet alle informatie rondom de actie. Zodra er problemen bij ons bekend zijn, sturen wij deze gelijk door. Excuses voor het ongemak!

Kijk dat bedoel ik nou. Ontzettend lief antwoord, maar het helpt mij niet. Zo krijg ik nog steeds geen meereiskaartje en kan ik geen vriendin mee op trip nemen....

 

Om een idee te krijgen hoeveel mensen buitengesloten worden van deze wintershitty actie, heb ik een facebookgroep gemaakt.

https://www.facebook.com/groups/676894034558435/?ref=share

Dan kunnen we ook één stem maken richting de NS. Het kan toch niet zo moeilijk zijn dit op te lossen (tenzij het geen prioriteit heeft). Ik ben ook benieuwd wie (net als ik) vorig jaar ook soortgelijke problemen hebben gehad met deze actie...

"Ja, dat klopt. Er is nog steeds een storing, omdat het zo druk is. Ik hoop dat het snel opgelost wordt..." aldus de NS klantenservice 5 minuten geleden…

Kortom, het is nog steeds niet opgelost. 

Jammer, hoopte dat ik (na het gezeur van vorig jaar) nu wel mee kon doen, maar helaas…

Ik wacht ongeduldig af

Reageer