Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5127 Bekeken


Toon eerste bericht

130 reacties

Reputatie 6

Aanmelden lukt mij helaas ook niet , de beloofde mail na aanmelding komt niet binnen. Heel jammer dit weer. 

Nog updates omtrent deze storing (geen bevestigings email) of hebben jullie het opgegeven voor dit jaar? Ik al bijna wel...

NS is nog steeds druk bezig om de storingen op te lossen. Steeds meer mensen kunnen zich aanmelden. Wij vinden het erg jammer dat dit nog niet voor iedereen geldt.

Ik zou graag weer mee doen met de NS wintercity. Een leuk initiatief van de NS. Maar ook ik krijg helaas geen mail binnen na het aanmelden.

We zitten al op de 3e dag, en nog steeds weinig communicatie hierover naar alle NS-abonnement houders. Heel slecht geregeld dit jaar, afgelopen jaar ging het zonder problemen. 

Continue de zelfde inlog probleem, denk dat meerdere de zelfde probleem ervaart.

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Vervelend! Je zou even contact op kunnen nemen met Klantenservice, zodat je account gereset kan worden. Dat helpt meestal wel.

Afgelopen weken is mijn account tweemaal gereset door @ns_online met precies nul effect op het inschrijfmail-probleem. Heb wel weer een lekker fris account nu.

Ik krijg helaas ook steeds dezelfde melding. Opnieuw aanmelden werkt helaas niet. 

 

 Ja, ervaar ook de zelfde probleem helaas.

Afgelopen woensdag voor het eerst contact gehad met ns. Moest het gewoon nog eens proberen op een pc of tablet. Later zou het volgens ns een bug zijn en er zouden 10.000den klanten door getroffen zijn Afgelopen vrijdag is mijn account door ns vernieuwd. Na een nachtje slapen zou het werken. Werkt tot nu toe nog niet. Heb er belang bij vanwege de code voor een meereisticket. Er gaat heel wat tijd inzitten bij het vriendelijke ns personeel. Wat rest mij nog?

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Reputatie 7
Badge +3

Afgelopen woensdag voor het eerst contact gehad met ns. Moest het gewoon nog eens proberen op een pc of tablet. Later zou het volgens ns een bug zijn en er zouden 10.000den klanten door getroffen zijn Afgelopen vrijdag is mijn account door ns vernieuwd. Na een nachtje slapen zou het werken. Werkt tot nu toe nog niet. Heb er belang bij vanwege de code voor een meereisticket. Er gaat heel wat tijd inzitten bij het vriendelijke ns personeel. Wat rest mij nog?

Je hebt wel een NS abonnement  (geen flex basis)? Elke dag proberen… en trap er niet in om emailadressen te wijzigen in mijnNS. Dat advies kreeg ik vorige wintercity en werkte niet. Ik heb vorig jaar niet mee kunnen doen en dit jaar lukt het tot nu toe wel. In het voorjaar nieuw account aangemaakt omdat ik ook nog andere ict problemen had (en heb).

Een leuk presentje voor alle mensen met ditzelfde ongemak zou wel op zijn plaats zijn, toch? Eenmalige gratis upgrade naar 1e klas…

Grappige NS merchandise...

Is maar een ideetje...

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan me wel aanmelden, en krijg vervolgens een e-mail met de tekst ‘Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is.'.

Nou, beste NS, ik heb al jaren abonnementen met dat e-mailadres. Jullie weten me ook heel goed op dat adres te vinden voor de maandelijkse factuur 😉

Dacht gister, ik ga toch maar 's chatten. De klanteNService-medewerker zei uiteindelijk dat mijn Mijn NS-account niet gekoppeld was aan mijn klantnummer. Vreemd natuurlijk, want mijn producten en facturen staan gewoon netjes in Mijn NS. Hij zou het verhelpen en ik moest het vandaag nog maar 's proberen.

Net geprobeerd en natuurlijk krijg ik weer dezelfde afwijzingsmail 🙂

O ja, ik kreeg ook nog een mailtje over een tevredenheidsonderzoek van het telefonische contact dat ik zou hebben gehad 😂

Om een idee te krijgen hoeveel mensen buitengesloten worden van deze wintershitty actie, heb ik een facebookgroep gemaakt.

https://www.facebook.com/groups/676894034558435/?ref=share

Dan kunnen we ook één stem maken richting de NS. Het kan toch niet zo moeilijk zijn dit op te lossen (tenzij het geen prioriteit heeft). Ik ben ook benieuwd wie (net als ik) vorig jaar ook soortgelijke problemen hebben gehad met deze actie...

U maakt nogal veel werk van uw ongenoegen. Ik zie dat u nu al 2 leden heeft dus het gaat snel. Die hele Wintercity actie van NS stelt op zich al bijzonder weinig voor. Ik denk ook dat bijzonder weinig mensen zich druk maken over het feit dat ze niet mee kunnen doen. Van die kleine groep maken er dan ook maar zeer weinig een account aan op dit forum en nog minder zullen zich aanmelden op facebook denk ik. 

Maar goed veel plezier met uw actie. 

U doet anders ook veel moeite... of u zich drukmaakt weet ik niet, maar u bent lid van dit forum, leest dit topic, reageert er op én doet de moeite om te zien hoeveel mensen zich aangemeld hebben 😁 Ik kan niet weten of de actie iets voorsteld, want wordt al 2 jaar van deelname uitgesloten...

Ik heb ook nog steeds het probleem dat ik wel mails ontvang, maar de volgende foutmelding krijg als ik op de link klik:

Helaas

Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.

 

Ik probeer al drie dagen ns wintercity te activeren. Ik heb een flex dal abbonement. 

Ik heb tot op heden geen enkele mail ontvangen na het invullen van mijn mailadres. 

Bij mij lukt het ook nog altijd niet.. :(

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Reputatie 7
Badge +3

Je mist niets. Ook al ben je aangemeld, kun je nog niet met alle acties meedoen en tref je bij winacties een grijze button aan = verlopen terwijl je nog niet hebt meegedaan.

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Vervelend! Je zou even contact op kunnen nemen met Klantenservice, zodat je account gereset kan worden. Dat helpt meestal wel.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt wel een NS abonnement  (geen flex basis)? 

Met Flex Basis kun je ook gewoon meedoen, of dat zou in ieder geval moeten kunnen. Als het niet lukt dan ligt het aan de rits aan problemen die NS heeft mbt Wintercity. 

Je mist niets. Ook al ben je aangemeld, kun je nog niet met alle acties meedoen en tref je bij winacties een grijze button aan = verlopen terwijl je nog niet hebt meegedaan.

Dat verschilt. Ik kan (met Flex Basis) gewoon aan alle deals en winacties meedoen. Of ik dat wil is een andere zaak. 

 

Vandaag 19 december 2023 is het eindelijk gelukt om met de winter city mee te rijden! Dank NS!

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij lukte het vorige jaar 31 dagen niet om een mail met inloglink te ontvangen, maar nu kan ik met dezelfde abonnementen en hetzelfde emailadres al 3 dagen meedoen. Ik denk daarom niet dat het een algemene storing is. Al in de spam gekeken?

 

 

Reputatie 3

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Ik denk dat er meer aan de hand is. Er zijn ook problemen met inloggen op dit forum. Normaal log ik op het forum in met mijnns, nu word ik na inloggen doorgestuurd naar mijn NS, en moet dan opnieuw via mijn bookmarks naar het forum.  

Badge +3

Het is geen algemene storing want Wintercity werkt bij mij gewoon en ik krijg netjes alle mails (niet in de spam). Aanmelden met een ander adres dan je Mijn NS account levert een mail op dat het niet gelukt is 

Inloggen op de Community lukte me eergisteren ook tijdelijk niet (rate limit exceeded), maar na een paar keer verversen was ik spontaan weer ingelogd.

Reputatie 7
Badge +3

Het probleem is inmiddels doorgegeven en bekend. Het leek erop dat de storing was verholpen echter zijn er nog steeds problemen. Maandag krijgen wij hopelijk ook meer informatie om met jullie te delen. Het spijt mij zeer van de problemen!

Ik denk dat er meer aan de hand is. Er zijn ook problemen met inloggen op dit forum. Normaal log ik op het forum in met mijnns, nu word ik na inloggen doorgestuurd naar mijn NS, en moet dan opnieuw via mijn bookmarks naar het forum.  

ICT werkt al jaren slecht. Daar heb ik al.jaren ervaring mee. Ook ik heb al een paar dagen problemen met inloggen bij de community. Ik moet nu elke keer opnieuw inloggen, soms per bericht en soms kan ik helemaal niet inloggen hier. Maar wonder boven wonder lukt het deze keer wel om met wintercity mee te doen. Al heb ik niets aan dat scootertegoed wat je vandaag kreeg.

 

Reageer