Traject melding
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Update: Helaas heb ik recent het bericht gekregen dat er in de testversie een significante bug is gevonden, waardoor de live release met een aantal maanden is uitgesteld. We blijven er uiteraard mee bezig!
Update: Naar ik heb begrepen is de oplossing momenteel beschikbaar voor onze testgebruikers. Er zitten nog wel wat kleine bugs in, maar het lijkt verder correct te werken. Hopelijk zal de release versie snel volgen!
Ik heb dit probleem ook al jaren. Echt jammer dat er nog steeds geen oplossing voor is. Ik ben inmiddels gewisseld van telefoon, maar geen verandering. Ik wacht nog steeds op dé magische update!
Mijn excuses voor de lange stilte. Ik heb helaas vrijwel geen verdere informatie gekregen om te vermelden tot nu toe.
Ik heb vandaag echter begrepen dat we momenteel vast zijn gelopen in de testfase. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan de oplossing. We hopen begin december iets meer inhoudelijks te kunnen melden.
Ik ben ook heel benieuwd of er al een oplossing is! Stoort me al jaren 😇
Beste NS,
ik krijg ook maar geen meldingen bij vertragingen of uitval op mijn traject. Ik heb dit hele topic doorgelezen, maar is er inmiddels een oplossing voor dit probleem. Wat is de status?
Sinds kort reis ik ook een vast traject en heb de meldingen afgelopen week ingesteld, nadat mijn trein uitgevallen was. Heb alles correct ingesteld met de push berichten en dergelijke aan. Echter, vanochtend was het zo ver, de trein was uitgevallen door een wisselstoring. Hier kreeg ik echter geen bericht van, waar ik wel vanuit ging. Erg vervelend, ik had met deze kennis namelijk halsoverkop een eerdere trein kunnen pakken. Het werkt dus tot op de dag van vandaag niet.
Wel kon ik de meldingen vanaf de tweede opeens gewoon weer sluiten. Geen idee wat daar gebeurd is, maar dat werkt dus weer gewoon nu.
Nu alleen nog tekst in de meldingen (en het liefst niet weer iets onzinnigs als '0 minuten vertraging' zoals enige tijd geleden)...
Vandaag meteen een mooie test case, maar nog geen melding gezien. Ik zal alles straks even weggooien en opnieuw toevoegen en dan weten we het bij een volgende verstoring zeker.
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)
Ik merk als ik een reis opsla en van te voren een seintje wil.. Het niet krijg ..
Ik zie dit soort dingen dagelijks voorbij komen (waarom werkt het niet?) dus misschien beter stoppen met die optie totdat het wél werkt?
Net als stoppen met SMS meldingen (dat gewoon aangekondigd was). Beter dan een dooie mus en mensen blijven verwijzen naar de feedback optie in de NS app.
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.