Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Beste NS,
ik krijg ook maar geen meldingen bij vertragingen of uitval op mijn traject. Ik heb dit hele topic doorgelezen, maar is er inmiddels een oplossing voor dit probleem. Wat is de status?
Howel
Ik merk als ik een reis opsla en van te voren een seintje wil.. Het niet krijg ..
Ik zie dit soort dingen dagelijks voorbij komen (waarom werkt het niet?) dus misschien beter stoppen met die optie totdat het wél werkt?
Net als stoppen met SMS meldingen (dat gewoon aangekondigd was). Beter dan een dooie mus en mensen blijven verwijzen naar de feedback optie in de NS app.
Dan zit er in ieder geval vooruitgang in. We wachten af.
Ik ben ook heel benieuwd of er al een oplossing is! Stoort me al jaren
Mijn excuses voor de lange stilte. Ik heb helaas vrijwel geen verdere informatie gekregen om te vermelden tot nu toe.
Ik heb vandaag echter begrepen dat we momenteel vast zijn gelopen in de testfase. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan de oplossing. We hopen begin december iets meer inhoudelijks te kunnen melden.
Update: Naar ik heb begrepen is de oplossing momenteel beschikbaar voor onze testgebruikers. Er zitten nog wel wat kleine bugs in, maar het lijkt verder correct te werken. Hopelijk zal de release versie snel volgen!
Update: Helaas heb ik recent het bericht gekregen dat er in de testversie een significante bug is gevonden, waardoor de live release met een aantal maanden is uitgesteld. We blijven er uiteraard mee bezig!
Het spijt me om te lezen dat het nog steeds niet goed werkt, maar ik ga hier vanuit de Community niet meer achteraan. Zoals ik vorig jaar al aangaf heb ik opgegeven hier nog een reactie op te krijgen, dus ik wil ook geen valse hoop creëren. Mijn excuses daarvoor.
Ik zou eerder willen adviseren om de feedback optie in de App zelf te gebruiken. Het is uiteindelijk een functionaliteit van de app, waarbij het dan beter is om rechtstreeks contact op te nemen met de ontwikkelaars daarvan.
Hebben hier meer mensen kast van.
Groet G.J.
Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)
Waarom werkt dit nog altijd niet? Kom weer eens op het station terwijl mijn trein niet rijdt. Ik wist van niks ondanks dat seintjes voor zowel dit traject als voor deze specifieke reis aan staan.
Vandaag meteen een mooie test case, maar nog geen melding gezien. Ik zal alles straks even weggooien en opnieuw toevoegen en dan weten we het bij een volgende verstoring zeker.
Ik heb vanochtend al drie 'meldingen' gehad, maar:
- er staat geen tekst in de meldingen
- ik kan ze niet sluiten
Naar mijn idee is het nog steeds niet opgelost, want ik wordt nu juist overspoeld van de meldingen. Ik heb nu namelijk de meldingen voor mijn traject ingeschakeld als er meer dan 15min vertraging is, maar ik krijg nu elke keer meldingen over vertrek, overstap en aankomst tijden van dit traject! En die krijg ik ook als er helemaal geen vertraging is. Normaal krijg je vertrek, overstap en aankomst meldingen alleen als je een reis opslaat in mijn reizen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb alleen mijn traject ingesteld.
Heb nu de traject meldingen weer uitgezet want hier krijg ik wel heel veel notificaties van.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb de iOS versie van de app.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.