beantwoord

SLT als intercity

  • 9 September 2021
  • 35 reacties
  • 2251 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

SLT lijkt meer op een opgevoerde tram. Erg summier aan voorzieningen. Geen stopcontact, USB poort, wifi, EN zelfs geen toilet.. De trein is dan ook niet veel comfortabeler dan SNG.. (vind SNG persoonlijk wel beter dan SLT)

Misschien een auto kopen?

Overigens is een trein geen gratis internetcafé, daar is hij ook niet voor bedoeld. 

Niet iedereen heeft een optie om een auto te kopen. Ik ook niet want ik ben student anders had ik dat waarschijnlijk al gedaan.

Maar je kunt ook eens tevreden zijn met wat je krijgt, het OV hier is op zich al luxe in vergelijking met veel landen elders in de wereld. Je komt hier erg over als een verwend personage die de andere kant van de maatschappij waar luxe niet vanzelfsprekend is niet kent.

Het OV is er om je van A naar B te brengen en dat doet het, alle extra's die de OV bedrijven hierbij aanbieden is dus gewoon pure luxe die je kunt waarderen zodra je die wel hebt in plaats van er over te lopen zeiken als je het niet hebt.

En wat betreft de WC, de meeste SLT's hebben inmiddels wel een WC.

Als je een kind van mij was geweest was je na al dit zeuren en negatief doen je treinkaart kwijtgeraakt en had je kunnen fietsen. Get a Life en waardeer eens wat je wel hebt aan luxe in je leven in plaats van er vanuit te gaan dat luxe overal bij hoort.

En het ergste is dat je waarschijnlijk ook nog zo loopt te zeuren hier terwijl je op een studenten kaart reist en dus onnoemlijk goedkoop een duur product kunt gebruiken.

SLT lijkt meer op een opgevoerde tram. Erg summier aan voorzieningen. Geen stopcontact, USB poort, wifi, EN zelfs geen toilet.. De trein is dan ook niet veel comfortabeler dan SNG.. (vind SNG persoonlijk wel beter dan SLT)

Misschien een auto kopen?

Overigens is een trein geen gratis internetcafé, daar is hij ook niet voor bedoeld.