Is het druk bij de NS door vakantie periode?



Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoe heeft u uw klacht ingediend?
Want op de pagina over klachtenafhandeling staat:

Wilt u uw klacht indienen per mail of post? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat het langer kan duren voor u een reactie ontvangt.

Uit eerdere posts hier op de community is gebleken dat je bij vaak, en zeker bij complexere klachten, wel langer dan 3 weken kan wachten op een antwoord. En dat is niet alleen in de vakantieperiode, maar eigenlijk standaard.
Bedankt voor je toelichting ICQ.

Ik ben inderdaad voor een snelle afhandeling. Maar voor een snelle afhandeling moet ik wel weten wat er precies heeft voorgevallen.
Je hebt het over de identiteitsplicht van een collega, maar ik mis wat je klacht/suggestie is helemaal.

Kan je mij stap voor stap vertellen wat er zich heeft voorgevallen en wat je van NS verwacht. Geef zoveel mogelijk details en lees anders je bericht na het typen na. Bedenk je dan: Snapt een vreemde met dit bericht van A tot Z wat ik bedoel? Op die manier kan ik je zo snel mogelijk tot dienst zijn, dat is namelijk mijn insteek.

Als jouw klacht reeds in ons systeem bekend is ontvang ik in een privégesprek graag jouw gegevens.

Ik moet je toch toegeven dat ik moeite heb met 2 zinnen van je die elkaar tegen spreken.








En het spijt me als dit alles een beetje onvriendelijk klinkt... het is niet persoonlijk bedoeld. Dat mag je wel begrijpen.
Let wel Danny. Waar jij woorden en waarschuwingen weghaalt ben JIJ deels ook verantwoordelijk voor het niet juist en snel afhandelen van deze zaak!


Hahaha Danny die is scherp, ja als je die zinnen zo QUOTE dan lijkt het wel... uuh maar NEE.. het is NIET persoonlijk naar U!

Maar ja, wel, ook U bent net als IK verantwoordelijk voor mijn doen en laten. Ik ben echt zo woest... en zie gozers waren echt NIET netjes en vriendelijk. En als de manager of chef of wie dan ook bij de NS er niks mee doet. Dan sja.. sorry hoor. Dit kan echt niet! De NS is een mooi bedrijf... gezond kan ik niet zeggen... maar we moeten er ALLES IN NEDERLAND AAN DOEN om dit bedrijf in leven te houden. En waar we geklooi zien moeten we er iets aan DOEN.

Evengoed Abby dank voor de info.. jammer geen "echt" personeel hier. Dus heb ik verder eigenlijk niks te melden of te vragen.

Wacht nog 1 vraag:

Gaan jullie er wel AUB nog een fijne avond van maken? 😉 (aan: Danny en Abby)
Een andere klacht is dat niemand van al die mensen daar op perron, met pet op, hun dienstnummer of naam wilde geven. Ik vroeg hier duidelijk naar omdat ik een klacht wilde indienen. Ik heb nu geloof ik 6 klachten en die zijn allemaal heel duidelijk. Zie de mails, beelden, het schrijven etc.

Iemand die ik ken bij de NS die oud gediende is vertelde me dat er verder geen arbeidsinstructies zijn om niet je naam of dienstnummer te geven in geval van een conflict met een klant/klanten. Wel vertelde hij me dat er behoorlijk wat personeel is met fictieve naam bordjes/kaartjes.


Een BOA (dat zijn de meeste medewerkers die jou een boete kunnen geven volgens mij) is verplicht zich te legitimeren als jij daarom vraagt. Verwijs desnoods naar artikel 2 van de ambtsinstructie.
En abby dank voor de info... van klant naar klant... oh dat wist ik niet. Nu vind ik wel dat mede klanten leren hoe ze zich moeten gedragen in de trein. Mocht je iets te klagen hebben vraag dan BESLIST NIET om een naam want dan komt bij de volgende halte de NS politie je wel even een boete geven en je van het station verwijderen.

Wel erg vreemd dat toen ik twee nieuwe kaartjes kocht ze me niet tegen hielden. Was ik dronken? Nee, heb ik met geweld gedreigd? NEE! Heb ik iets kapot gemaakt? Andere klanten lastig gevallen? NEE....

Misschien zijn er nieuwe regels in de trein die ik (wij) nog niet kennen. Dan horen we daar graag over. Maar mensen drie dubbel (of bijna twee is het nu) laten betalen als er iets mis is gegaan buiten hun schuld om is NIET verstandig als commercieel bedrijf.
Bedankt voor je toelichting ICQ.

Ik ben inderdaad voor een snelle afhandeling. Maar voor een snelle afhandeling moet ik wel weten wat er precies heeft voorgevallen.
Je hebt het over de identiteitsplicht van een collega, maar ik mis wat je klacht/suggestie is helemaal.

Kan je mij stap voor stap vertellen wat er zich heeft voorgevallen en wat je van NS verwacht. Geef zoveel mogelijk details en lees anders je bericht na het typen na. Bedenk je dan: Snapt een vreemde met dit bericht van A tot Z wat ik bedoel? Op die manier kan ik je zo snel mogelijk tot dienst zijn, dat is namelijk mijn insteek.

Als jouw klacht reeds in ons systeem bekend is ontvang ik in een privégesprek graag jouw gegevens.

Ik moet je toch toegeven dat ik moeite heb met 2 zinnen van je die elkaar tegen spreken.


En het spijt me als dit alles een beetje onvriendelijk klinkt... het is niet persoonlijk bedoeld. Dat mag je wel begrijpen.



Let wel Danny. Waar jij woorden en waarschuwingen weghaalt ben JIJ deels ook verantwoordelijk voor het niet juist en snel afhandelen van deze zaak!
Een andere klacht is dat niemand van al die mensen daar op perron, met pet op, hun dienstnummer of naam wilde geven. Ik vroeg hier duidelijk naar omdat ik een klacht wilde indienen. Ik heb nu geloof ik 6 klachten en die zijn allemaal heel duidelijk. Zie de mails, beelden, het schrijven etc.

Iemand die ik ken bij de NS die oud gediende is vertelde me dat er verder geen arbeidsinstructies zijn om niet je naam of dienstnummer te geven in geval van een conflict met een klant/klanten. Wel vertelde hij me dat er behoorlijk wat personeel is met fictieve naam bordjes/kaartjes.

Let wel Danny. Waar jij woorden en waarschuwingen weghaalt ben JIJ deels ook verantwoordelijk voor het niet juist en snel afhandelen van deze zaak! Dreigen met klachten of juridische stappen mag ALTIJD in dit land. En dat ik aangeef zo boos te zijn ondertussen dat ik de heren ZELF van het perron kom halen sja... bel de politie maar. Als jullie zo met ons klanten willen omgaan....

Probeer jezelf eens in de voeten te plaatsen van een gedupeerde klant die niet geholpen maar beboet en beledigd word. Zelfs de vraag "of het druk is" zie ik hier "niet gezien". Ja sorry hoor ik ben flauw... maar ik ben ook BOOS en precies genoeg voor jouw om te weten wat ik graag zie.
En mijn vraag hier is je misschien niet duidelijk:


Is het druk bij de NS door vakantie periode?



En het spijt me als dit alles een beetje onvriendelijk klinkt... het is niet persoonlijk bedoeld. Dat mag je wel begrijpen. Grof taalgebruik is een lastig iets... wanneer is iets grof? Ik ben een duidelijk boze klant. En als daar niets mee gedaan word, vriendelijk of onvriendelijk dan vind ik dat pas grof!

Betalende klanten boetes geven... dat is trouwens ook grof. Rond uit belachelijk noem ik dat.

Dank voor Uw tijd AbbyRoad de reisleider en Danny de NS forum moderator.

Ik neem voor het gemak het antwoord op mijn vraag maar aan dat het moet zijn:

"JA het is druk bij ons door de vakantie periode".
Ja zeker... het word zelfs nog duidelijker als er naar de verschillende mails word gekeken en naar de camera beelden van de NS dienstverlening op perron/station Breda.

Ik klaag hier niet voor mijn lol... ik klaag omdat dit niet verder moet groeien want ik hang alles aan de grote klok nu. Belachelijk gewoon.
Hoi ICQ en welkom bij de NS Community!

Ik kan uit je bericht niet heel goed opmaken wat er precies aan de hand is, kan je dit verduidelijken?

Ik heb tevens een aantal regels uit jouw bericht verwijderd, deze bevatte o.a. grof taalgebruik wat niet conform is met de huisregels waarmee je akkoord bent gegaan.
Reputatie 7
Badge
Welkom op deze NS Community, dit is een klant helpt klant forum.
Eigenlijk moet u voor dit soort grootse problemen bij de klantenservice zijn.

U schrijft een lang verhaal maar er staat niets in.
Probeer uw echte probleem eens kort en bondig op te schrijven, bv waarom kreeg u een boete, waarom een taxi en wat was er in Frankrijk ssn fe hand.

Tot slot, met grof taalgebruik en dreigen bereikt u niets.Dus doe dat niet meer.

Reageer