Hoi!
Aangezien het erg druk is op de andere kanalen dacht ik maar hier een post te plaatsen.
Ik heb een klacht over de fietsenstalling bij Den Haag centraal. Afgelopen weekend ben ik daar geweest en er zat allemaal olie nét onder de railing van de roltrap. Hier was ik mij initieel niet bewust van en daardoor heb ik mijn broek en jas flink besmeurd voordat ik erachter kwam. Jammer genoeg laat de wasmachine mij in de steek om het op te lossen en blijven de vlekken er na veelvuldig en met Vanish wassen er gewoon in zitten.
Hierom resteren mij twee vragen:
- Kan de NS hier een schadevergoeding voor bieden aangezien ik vind dat dit buiten mijn schuld ligt?
- Kan de NS schoonmakers aansturen om de olie onder de railing van de roltrap weg te halen zodat toekomstige gebruikers hier geen last van ondervinden?
Hoewel ik niet echt boos ben (hooguit op degene die het gedaan heeft maarja dat zal vast een raadsel blijven) vind ik het eigenlijk wel heel erg kwalijk dat dit kan gebeuren en mijn kleding nu naar de galemiezen is.
Overigens alle hulde voor de NS medewerker die bij de fietsenstalling stond! Die heeft mij zowel aan een nieuwe fiets (die ik inmiddels ook al besmeurd had) geholpen én heeft mij geholpen om de schade op mijn kleren en handen enigszins te beperken. :)