beantwoord

restitutie e-ticket

  • 14 September 2023
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Vanochtend voor 2 personen retourticket Bergen op Zoom- Groningen geboekt. Per abuis vertrek en aankomststation verwisseld. Op advies van klantenservice nieuwe tickets gekocht. foto's van alle tickets maken en doorsturen waarna ik restitutie van de verkeerde tickets zal krijgen. Hiervoor werd aantekening gemaakt in mijn dosier Maar waar naartoe sturen? ik krijg te horen aan de NS chat, maar waar vind ik die?

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 September 2023, 14:53

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Druk op deze pagina op de knop Chat met NS.

Reputatie 7
Badge +3

Dat had een dure vergissing kunnen zijn. Fijn dat de klanteNService je tegemoet wil komen, hier zijn ze namelijk niet toe verplicht.

Ik weet niet op welke tijdstippen jullie gaan reizen, maar het kan voor zo'n lange reis al snel voordelig zijn een abonnement voor een maand af te sluiten of groepstickets te kopen.

gelukkig alles kunnen regelen. bedankt voor jullie advies!!

Vanmiddag retour Den Bosch gekocht, blijkt dat we toch met de auto gaan. Klantenservice gebeld en omdat ik het ticket online bekeken heb, krijg ik mijn geld niet terug?

Volgens de voorwaarden kan je inderdaad een e-ticket na aanschaf niet meer wijzigen of annuleren. Dit betreft namelijk een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen zien of de ticket wel of niet gebruikt is of gebruikt zal worden. In het geval als de ticket nog niet is geopend kunnen wij hem nog wel annuleren. Dit is dan wel uit coulance het geval.

Reageer