Goedemorgen,
Afgelopen weekend met zn tweeën vanuit Zwolle naar Rotterdam geweest, zaterdag vertrokken ging perfect. Zondag in Blijdorp geweest en hoorde eind van de middag dat er voorlopig gaan treinen reden, wij rond 1800 uur naar cs Rotterdam daar stond dat er tot 2000uur voorlopig niks reed. Rond 1930 hoorden wij dat de hele avond niks meer reed, en wij moesten toch naar zwolle. Service balie Rotterdam kon niks voor ons doen familie in de buurt hebben wij niet. Wij werden aan onze lot overgelaten. Uit nood hotel opgezocht voor de nacht. En werk gebeld dat wij vandaag niet komen werken door de storing. Baas was boos. HOE kunnen wij de kosten van de e-tickets en kosten hotel terug krijgen. Volgens ns-woordvoerder gisteren op tv kunnen wij deze terug ontvangen. Graag ontvang ik van u een terugkoppeling. Met vriendelijke groet. J.a. ronda
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineel