beantwoord

Geld terug bij vertraging en OV Chip Plus: ronde 4

  • 11 February 2018
  • 34 reacties
  • 672 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Een van mijn claims is zojuist afgewezen vanwege 'onvoldoende vertraging'. Ik had toch echt +60...
Ik ben het met je eens dat er zo snel mogelijk een oplossing moet komen. Ik vraag ook vaker dan normaal om een terugkoppeling. Als je ergens tegen aanloopt dan kijk ik graag voor je na of ik je kan helpen met de claim. Je mag mij dan een privébericht sturen als je weer een claim wilt indienen.
@Errit/Miriam: ik neem aan dat de mensen die hierachter zitten straks gewoon lekker weekend gaan vieren, waardoor deze vraag dan al twee weken lang openstaat. Dit terwijl onze geliefde Sivan vorig jaar heeft aangegeven dat alles op orde dient te zijn.

Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van de terugkoppeling van jullie collega's, maar als ik over hetzelfde topic meerdere onderwerpen moet aanmaken en het nog steeds niet op orde is, dan gaat er binnen de organisatie iets heel erg mis. Ik neem aan dat de telefonische klantenservice mij de volgende keer gaat helpen met het invullen van dat ontoegankelijke formulier?
Ik heb het onder de aandacht gebracht en krijg hopelijk snel een terugkoppeling die ik met jullie mag delen. Ik hou jullie op de hoogte.
Is er na iets meer dan een week al wat meer bekend over wat nu de juiste gang van zaken moet zijn?

De inhoud van de website blijft overigens niet overeen komen met de handelswijze van de klantenservice: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/ov-chip-plus-abonnement.html
Ik durf niet te zeggen of Miriam snel een terugkoppeling krijgt, VIRM. Ik zal het haar morgen vragen en laat je het weten.
Miriam, krijg je ook een terugkoppeling hierover? Mij is nu dan onduidelijk hoe ik gtbv moe tindienen.

Overigens betekent dit dat het gtbv-gedeelte op de OV Chip Plus-pagina op ns.nl helemaal niet klopt: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/ov-chip-plus-abonnement.html
Hallo VIRM, jammer om te lezen dat dit proces nog steeds niet verloopt zoals zou moeten.

Ik heb vanmorgen direct even contact gezocht met mijn collega's van OV Chip Plus. Uit het bericht van mijn collega heb ik begrepen dat het inderdaad nog niet mogelijk is om dit via de Klantenservice te doen. Erg vervelend, maar er is direct een melding van gemaakt om dit nogmaals onder de aandacht te brengen.
Zojuist het formulier ingevuld. Alles ging goed, tot en met het invullen van de code aan het einde. Je kunt de code als beluisteren (best handig als je weinig ziet), maar sommige personen die de letters in hebben gesproken moeten echt naar een logopediste. De ''x' klonk als 'ík' en de ''s' klonk echt als een ''f'. Dit ging dus echt met de grootste moeite. *slaat hoofd tegen de muur*

Reageer