Taxi kosten declareren niet mogelijk door niet volgen van procedures is onredelijk

  • 11 November 2021
  • 30 reacties
  • 2812 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Ik kijk gewoon in de app, er staat geen vervangend vervoer, er staat niet neem contact met ns personeel.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het niet per se logisch om NS personeel te vragen, maar goed, blijkbaar jij wel met je auto vergelijking. Ook een beetje simpel antwoord. Als ik een auto koop dan ga ik naar een autodealer of een particulier. Als ik dan een probleem heb nadat ik de auto heb gekocht en midden in de nacht naar huis moet terwijl de auto kapot is, dan boek ik eerst een taxi en daarna ga ik naar de verkoper toe. Dan vraag ik niet eerst toestemming. Met andere woorden, je beschuldigt mij iets te doen wat niet logisch is, wie ben jij om dat te bepalen?

Daarnaast heb ik niemand gezien snachts omstreeks 12 uur en moest ik dus via de info-zuilen contact opnemen.

In dit geval was juist het vervoer naar huis het product dat je hebt afgenomen, en daarna bij een ander hebt gekocht, da's het verschil.

Wie ik ben? Ook maar een simpele reiziger met simpele antwoorden. Die over het algemeen geneigd is de kant van de reiziger te kiezen en zeer kritisch naar NS te zijn, maar in dit specifieke geval niet. Agree to disagree dan maar :slight_smile:

Hoe moet ik dat weten?

 

Ik vind het niet per se logisch om NS personeel te vragen, maar goed, blijkbaar jij wel met je auto vergelijking. Ook een beetje simpel antwoord. Als ik een auto koop dan ga ik naar een autodealer of een particulier. Als ik dan een probleem heb nadat ik de auto heb gekocht en midden in de nacht naar huis moet terwijl de auto kapot is, dan boek ik eerst een taxi en daarna ga ik naar de verkoper toe. Dan vraag ik niet eerst toestemming. Met andere woorden, je beschuldigt mij iets te doen wat niet logisch is, wie ben jij om dat te bepalen?

Daarnaast heb ik niemand gezien snachts omstreeks 12 uur en moest ik dus via de info-zuilen contact opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik begrijp nu dat je van tevoren contact moet opnemen met een NS personeel en dat je in dat geval misschien wel een taxi vergoed krijgt. Maar dat is toch onredelijk omdat achteraf te vertellen? Het zou vast ergens in de kleine lettertjes staan.

En tegelijkertijd kon ik ‘s avonds omstreeks 12 uur niemand van de NS vinden. Daarnaast als er geen vervangend vervoer geregeld is ga ik niet naar NS personeel, dan boek ik een taxi, hoe komen jullie erbij dat het normaal is om naar NS personeel te gaan voordat je een taxi boekt? Hoe had ik dat moeten weten?

 

Misschien kon je het niet weten, maar het is toch het meest logisch om je probleem voor te leggen aan NS? Als ik een auto koop, en die blijkt niet goed, meld ik dit ook aan de verkoper, en ga ik niet eerst een andere auto kopen en dan eisen dat de verkoper die betaalt.

NS kan wellicht wel wat beter communiceren wat te doen in zo'n geval. En dat je contact met de klanteNService kunt krijgen door de Info-knop op de zuilen.

Reageer